Yde van D

Junior
  • Aantal berichten

    19
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Yde van D's trofeeën

  1. Het is een lange read maar zeer leuk artikel hoe negatieve reacties omgezet zijn in een hoge ranking in Google. Dit ook als taktiek van de zoekmachine optimalisatie (SEO) man van dienst. http://www.nytimes.com/2010/11/28/business/28borker.html?pagewanted=all&_r=0
  2. Matt Cutts legt het even uit in deze filmpjes. Zoals altijd is Matt Cutts wat vaag en het filmpje is wat verouderd maar jullie zullen het er mee moeten doen.
  3. Dat is juist het mooie, Google Analytics is en blijft ook gratis. Tenzij je de super uitgebreide versie wilt (Google Analytics Premium), maar dat is voor zeer grote bedrijven/websites.
  4. Je zou bijvoorbeeld de offerte en de contactpagina (waar de magic moet gaan gebeuren) kunnen A/B testen, Er zullen vast trends in de zoekwoorden waarneembaar zijn in de loop der tijd. Misschien rankte je vroeger voor converterende keywords en nu niet meer of andersom. Op dit soort trends zou je actie kunnen ondernemen door SEO actiever in te zetten of voor keywords gaan betalen (Adwords). Ingaande op "Ze komen alleen op mijn website als ze al weten wat ze nodig hebben". Hoe trek je deze conclusie? Omdat ze zeer specifieke termen zoeken waarvan je weet die moet al verder in zijn beslissing zijn? bv: bij een printer de "Canon Pixma D9100i". Of omdat ze binnenkomen op je merknaam? Ik ben van mening dat iedereen zijn website kan verbeteren door de statistieken van zijn website goed te interpreteren en dit te vertalen naar de "juiste" actie.
  5. Ook groot voorstander van Google Analytics. Verder stel ik mijn conversies altijd goed in zodat ik kan zien waar mijn waardevol(ste)le bezoekers vandaan komen. (+ maakt dit vele andere beslissingen mogelijk) - Google Adwords (Betaald zoekverkeer en betaalde advertenties in het content netwerk) - Organisch verkeer (gratis zoekverkeer) - Social - Email nieuwsbrief - Referrals (verwijzingssites) - Andere campagnes (offline die je trackt door vanity url's) Let wel op dat beslissingen over jouw marketingbudget niet op aantal bezoekers/hits (How idiots track succes) maakt.
  6. SEO quake is een plugin voor bv Firefox. Is een onderdeel van je onpage SEO. Wat iOptimize terecht aangaf is dat je ook moet kiezen op welke pagina je waar voor wilt ranken, hiervoor moet je keyword research doen. Artikel over H tags vind je hier. 1 database is hier niet de issue. Zie de bijlage. Google ziet de twee pagina's in de printscreen als 2 aparte pagina's die wel hetzelfde zijn (duplicate content).
  7. Toets maar eens in je adresbalk nexuscleaning.nl (zonder www). Eigenlijk betekent dit dat je 2 homepagina's heb met dezelfde content (duplicaat). Neem contact op met je webmaster en laat hem dit aanpassen (server instellingen). H1 en H2 etc. Op de home heb je de volgende H's: : SCHOONMAAK EN VLOERENONDERHOUD : Glazenwassen : : Klussendienst en opruimwerk : Schoonmaakbedrijf uit Venray : Werken bij Nexus Cleaning : Tweets Je mist hier een H1 en je hebt een lege H2. Door middel van goed gebruik van de H-tags, geef je aan zoekmachines de "belangrijkheid" van je content door. H1 belangrijkst, H2 iets minder, H3 etc. Dit is belangrijk voor SEO. Kudo's voor het vastleggen van de .com domein ;)!
  8. Ziet er bovengemiddeld uit, toch het volgende: nexuscleaning.nl verwijst niet door naar www.nexuscleaning.nl = dus duplicate content nu. Probeer iets consequenter met H1 en H2 etc. om te gaan. Formulieren: Zou iets van een belmij formulier toevoegen op bepaalde plekken, soms moet er om de conversie gevraagd worden. Dan ben ik op de contactpagina en dan moet ik nog een x doorklikken voordat ik op het formulier kom. Domeinnaam: Registreer www.nexuscleaning.com (snel doen anders doet iemand anders het) Succes!
  9. Heb hem even door de Google Speed plugin gehaald omdat je technisch het eea gecheckt wilde hebben: De homepage scoort nu 39-100. Hier valt nog flinke winst te halen. Geschaalde afbeeldingen weergeven [score: 0/100] "Het formaat van de volgende afbeeldingen wordt aangepast in HTML of CSS. Door geschaalde afbeeldingen weer te geven, kunt u 802.0 KiB besparen (een besparing van 67%)." Gebruikmaken van browsercaching [score: 21/100] "De volgende cachebare bronnen hebben een korte maximum duur waarna ze niet meer recent zijn. Geef voor de volgende bronnen een vervaldatum op van ten minste één week in de toekomst:" Comprimeren inschakelen [score: 86/100] "Als u de volgende bronnen comprimeert met gzip, wordt hun overdrachtsgrootte 125.9 KiB kleiner (een besparing van 67%)." Even de Google pagespeed Plugin downloaden en dan kan je aan de slag. Succes!
  10. Ik hou het in de gaten ;), zal over 2 weken nog eens terugkomen op je website.
  11. Technisch: Je hebt iets te lange en duplicate meta tags (toevoegen aan Google Webmaster Tools en je kan precies zie welke) Geen XML sitemap Geen H1 tag De images alt attributes meegeven Google Analytics code "moet" in de head (voor afsluitende /head tag) --- Technische melding van Google Page speed plugin Gebruikmaken van browsercaching Geschaalde afbeeldingen weergeven Afbeeldingen optimaliseren Parseren van JavaScript uitstellen Afbeeldingen combineren in CSS-sprites Het aantal omleidingen beperken Bronnen leveren via een consistente URL Kleine JavaScript-bronnen inline plaatsen --- Bovengemiddeld van wat ik dagelijks tegenkom.
  12. Maak een website maar niet voordat je het doel van de website hebt gedefinieerd. - Direct kopen en afrekenen van de software (voor X jaar) - Leads verzamelen - De toekomstige klanten de software een maand gratis laten gebruiken - Nieuwsbrief inschrijvingen - Goede merkbeleving (standaard en lastig om context te meten) - Toekomstige gebruikers filmpjes laten zien over de software - Gebruikers die een vraag hebben online assisteren (FAQ maken) - Afhankelijk van het product (B2B/B2C) een social media presence creeeren Wel allemaal even netjes meetbaar maken in Google Analytics zodat je meerdere vraagstukken kunt gaan beantwoorden in de toekomst. --- Kijk bij je concurrenten hoe zij hun online salesstrategie aanpakken. Welke keywords adverteren/ranken zij hoog voor en past dit bij jouw toekomstige bedrijf? Hoe onderscheid je jouw bedrijf van de concurrentie? --- - Bezoek beurzen - Koud bellen naar toekomstige klanten (daarna netjes pdf sturen met getagde linkjes/ URL builder Google) - Schrijf coole content over het product/software
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.