Een facilitaire dienstverlener op het gebied van schoonmaak, glasbewassing, vloerenonderhoud en een klussendienst.
Wat we nastreven is samen te vatten in de volgende 6 pijlers:
- tevredenheid
- transparantie
- MVO
- innovatie
- kwaliteit
- waarmaken
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een website laten maken en zelf de invulling eraan gegeven.
Behalve een uitleg over wat we doen en waar we voor staan heb ik getracht rekening te houden met relevante zoekwoorden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Professioneel overkomen, vertrouwen wekken en naamsbekendheid opbouwen. Tevens zorgen dat potentiële klanten die zoeken door middel van zoekwoorden naar onze website komen en vandaar ons bellen voor een opdracht.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Veel schoonmaakbedrijven hebben geen website of een website met summiere informatie.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou het fijn vinden om te weten of de website uitstraalt waar wij voor staan maar vooral of de website technisch goed is gemaakt en of er verbeterpunten zijn met betrekking tot de vindbaarheid van onze website.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Harry Robbertsen
Harry Robbertsen
Omschrijving van je concept:
Een facilitaire dienstverlener op het gebied van schoonmaak, glasbewassing, vloerenonderhoud en een klussendienst.
Wat we nastreven is samen te vatten in de volgende 6 pijlers:
- tevredenheid
- transparantie
- MVO
- innovatie
- kwaliteit
- waarmaken
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een website laten maken en zelf de invulling eraan gegeven.
Behalve een uitleg over wat we doen en waar we voor staan heb ik getracht rekening te houden met relevante zoekwoorden.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Professioneel overkomen, vertrouwen wekken en naamsbekendheid opbouwen. Tevens zorgen dat potentiële klanten die zoeken door middel van zoekwoorden naar onze website komen en vandaar ons bellen voor een opdracht.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Veel schoonmaakbedrijven hebben geen website of een website met summiere informatie.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou het fijn vinden om te weten of de website uitstraalt waar wij voor staan maar vooral of de website technisch goed is gemaakt en of er verbeterpunten zijn met betrekking tot de vindbaarheid van onze website.
Eventuele andere opmerkingen zijn ook welkom.
Website is hier te vinden
www.nexuscleaning.nl | Schoonmaakbedrijf | Venray | Helmond | Venlo | Boxmeer
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag