Jump to content

Chris01

Junior
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Ja, Vinologix ken ik inderdaad ook. Hun doosjes zijn nog wel aardig aan de prijs vind ik. Wanneer je graag verzend met DPD dan is het eventueel optie om die doosjes met verzendrecht af te nemen. Een doosje inclusief verzendrecht is 8,20 (bij 12 vaks). Daar kan ik inclusief verzending en verpakking nog wel een stuk onder zitten met mijn huidige oplossing. Maar bedankt voor het attent maken!
  2. Bedankt Wouter voor je antwoord. Die heb ik inderdaad wel gezien. Op zich is enkelgolf karton nog wel mogelijk voor 12 stuks en wellicht ook nog wel voor 18 vakjes. Er gaat eigenlijk vooral bier in en bij 12 stuks is dat 8 kilo, dus dat valt nog wel mee.
  3. Beste mensen, Voor een bedrijf van mij ben ik opzoek naar dozen waar bier/wijnflessen in kunnen. Ik zoek dozen met van die vakverdelingen, bijvoorbeeld een 12, 18 en 24 vakjes. Tot op heden is mij nog niet gelukt om dit voor een acceptabele prijs te vinden. Prijzen zijn vaak enkele euro's voor slechts de vakverdeling exclusief doos. Het lijkt me toch dat het mogelijk moet zijn om een doos inclusief vakverdeling te krijgen voor gemiddeld minder dan 10 cent. Een doos met 18 vakjes moet toch wel voor 1,50 te regelen zijn, zou ik zeggen. In beginsel wil ik rond de 250 exemplaren per stuk met 12, 18 en 24 vakjes. (750 totaal dus) Ik heb al rond gekeken naar standaard wijndoosjes en offertes laten maken, maar die prijzen zijn allemaal schrikbarend hoog. Dus hopelijk hebben jullie nog een goede tip. Alvast bedankt!
  4. Ik zie nog steeds een verschillend bankrekeningnummer en IBAN (drie om twee 2-en). Het template van de homepagina mist de algemene informatie, die wél zichtbaar is op de categorie- en productpagina's. Waarom? De meta desciptions sluiten slecht aan op de pagina's. Maak een goede analyse van je categorieën en (synoniemen) van keywords en zoekvolume. Waarom geen Paypal? En Belgische betaaloplossing? De site of webshop zelf bevat zeer weinig informatieve tekst. De productpagina's kunnen ook productspecifieker met belangrijke keywords (zoals merk en productnaam) aan het begin van omschrijvingen. Het ontbreekt nu volledig steeksproefgewijs. Ik vind de vormgeving van de bestel, verlanglijst en productvergelijk knop niet gelukkig. Hoe belangrijk zijn de laatste twee? Doe je een potje logischerwijs in een winkelwagen of in een mandje? Als je bijzondere merken hebt, dan zou ik op de .nl-domeinnaam van dat merk vermeld willen worden, of deze zelf bemachtigen en vullen in samenspraak met de merkhouder. Wat is nu het doel van de blog? Vinden er conversies plaats met blogpagina's als ingang? Ik gok dat dat wel tegenvalt, of het kan in ieder geval beter op verkoop ingericht worden. Groet, Highio Bedankt voor de feedback. Het is nu echt definitief opgelost met het rekeningnummer. Was op een andere plek al gedaan maar onderaan de pagina was het nog niet gedaan. Met veel kritieken zijn we al aan de slag, zoals een balk die bovenaan komt (ook op de homepage) die termen als contact, klantenservice, account zal bevatten als eveneens de icoontjes van belangrijke betaald en verzenddiensten. Binnenkort zullen mistercash, paypal en een digitale acceptgiro in ieder geval mogelijk worden. En creditcards is uiteraard ook iets wat we willen gaan implementeren. We zijn op de website geen fan van lappen tekst. Bij de producten staat een omschrijving die kort en bondig vertelt waar het product voor dient. De blog geeft meer informatie en er staan links in naar producten. Het is meer een extra service die we beter willen gaan uitbouwen. De meta omschrijvingen en keywords kunnen zeker beter en daar zal nog een keer naar gekeken moeten worden. Eveneens als de bestelknop die inderdaad meer los moet staan van de rest. Wat betreft de .nl domeinen. Op een bepaald merk gaan we buiten de Nederlandse leverancier om, omdat deze niet aan ons wilt leveren omdat we geen kapper zijn. Een veelvoorkomend iets met webshops en de kapperswereld. We zijn nu een maandje of drie bezig, dus er zijn nog allerlei dingen waar we mee bezig zijn, dus het is fijn om hier feedback te lezen waar we wat mee kunnen.
  5. Bedankt! Wat bedoel je precies met dat het aansluitende uiterlijk ten koste gaat van het aantal conversies?
  6. Ja, het is altijd lastig om bepaalde algemene voorwaarden te implementeren in de webwinkel. Mensen moeten uiteraard aanvinken dat ze akkoord gaan met de ALV, maar het klopt dat niet specifiek van tevoren wordt aangegeven welke producten worden uitgesloten.
  7. Wat bedoel je hier precies mee? Het is wettelijk toegestaan om persoonlijke verzorgingsproducten niet retour te nemen. Op onze retourpagina staat ook duidelijk vermeldt dat producten die ongebruikt en in ongeopende verpakking zitten wel retour worden genomen. In de discussie in het aangegeven topic was o.a. de vraag wat precies "persoonlijk van aard" betekent en jij vond dat blijkbaar niet duidelijk genoeg, vandaar jouw toevoeging? Maar als je ongebruikte producten in ongeopende verpakking wel terugneemt, wat is dan de zin van het expliciete voorbeeld in die toevoeging dat je jouw producten uit mag sluiten van het herroepingsrecht? Je zegt dus eigenlijk dat je iets mag (namelijk uitsluiten) wat je in de praktijk niet doet (want je sluit je producten niet uit). Ah, ik snap nu wat je bedoelt. De toevoeging was eigenlijk om het meer te specificeren op onze producten. Wij hebben (haar)verzorgingsartikelen en die zijn persoonlijk van aard. In de algemene voorwaarden vind ik dat je duidelijk moet zijn en goed moet aangeven wat de rechten en plichten van zowel ondernemer als klant zijn en dan moet je soms hard zijn, want daar kan je juridisch op gepakt worden in geval van een wettelijk geschil. In de praktijk hoeft niet altijd iets zo zwart-wit te zijn en daarom dat op de pagina retouren & klachten we iets coulanter zijn.
  8. Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat is zeker een goede optie. We moeten daar nog even naar gaan kijken, maar we kunnen zeker wat met je tips! Mocht je nog meer dingen opvallen, meldt het gerust.
  9. Ja, dat is zeker waar en daar zijn we ook mee bezig. Het is alleen vrij lastig om het te maken, omdat er zeer veel variabelen zijn waarmee rekening gehouden moet worden. Waarom 'zeer veel'? Als je genoeg keuzes aanbiedt om je assortiment terug te brengen tot een behapbaar aantal producten (3-10 ofzo) dan kan ik zelf verder wel kiezen. Een productselectie waarin kenmerken staan die van toepassing zijn op slecht enkele producten kun je achterwege laten. Geeft alleen maar selectie mogelijkheden zonder producten en mensen die zoiets zoeken kennen waarschijnlijk de producten toch al. Misschien is mijn kennis van haardproducten wat achterhaald, ben al enige tijd kalend, maar met de 'hold' en 'shine' zoals je die nu op je site staat heb je toch al 80% aan onderscheid tussen de producten? Of deel je producten in categorieen als 'biker', 'hip', 'punk', '60's', 'afro' (om wat rare termen te nemen) die passen bij je doelgroepen. Bedankt voor je bericht. Hold en Shine zullen inderdaad voor de meeste mensen de belangrijkste eigenschappen zijn. Alle haarstyling producten hebben een cijfer gekregen voor de hold (1-5) en shine (1-5), dus dat is al een keuzeselectie. Hoeveel hold moet je haar hebben en hoe glanzend of mat wil je je haar hebben. De variabelen die van invloed zijn op de keuze voor je haarstyling product zijn: haartype (krullend, stijl etc.), haarlengte, handelbaarheid (stug/slap), haardikte (dun/dik). En veel producten hebben ook een verschillende uitkomst op droog of nat haar. Dus als iemand al weet dat hij een mat product wilt of iets met een hoge hold, dan is hij er nog niet. Heeft dus nog wel wat voeten in de aarde om een goede styling guide te maken.
  10. Ja, dat is zeker waar en daar zijn we ook mee bezig. Het is alleen vrij lastig om het te maken, omdat er zeer veel variabelen zijn waarmee rekening gehouden moet worden. Ja, bepaalde informatie kan inderdaad beter worden weergegeven. Met zo'n homepage is het wat lastiger om zulke informatie kwijt te kunnen, maar daar verzinnen we wel wat op. Dat is een functie van Magento en ik moet zeggen dat ik hem ook niet heel geslaagd vind. Eens kijken of we dat nog wat kunnen verbeteren. Was inderdaad een slordigheid. Is veranderd! Ja, dat mag zeker weg. Zal ik onze technische man ook nog eens naar laten kijken. Wat bedoel je hier precies mee? Het is wettelijk toegestaan om persoonlijke verzorgingsproducten niet retour te nemen. Op onze retourpagina staat ook duidelijk vermeldt dat producten die ongebruikt en in ongeopende verpakking zitten wel retour worden genomen. Ook een slordigheid die inmiddels is opgelost. Bedankt voor alle feedback, we gaan ermee aan de slag!
  11. Hoe bedoel je precies met alles in categorieën indelen? Nu is het inderdaad ingedeeld in haarstyling en haarverzoring, maar in wat voor categorieën zou jij het indelen? En het klopt inderdaad dat het wellicht handig is om bepaalde gegevens bovenaan te plaatsen. Daar moeten we nog eens goed naar kijken. Bedankt voor de feedback!
  12. Omschrijving van je concept: Wij hebben een webwinkel met exclusieve haarstyling producten voor mannen. Vooral mannen tussen de 15-25 jaar kopen onze producten. Naast enkele bekende merken leveren we ook een aantal merken die niet of nauwelijks worden verkocht in Nederland, zoals Hairbond en Hanz de Fuko. We gaan in de toekomst onze shop nog uitbreiden met meer producten, zoals de nieuwe categorie grooming. Denk hierbij aan exclusieve scheerschuim, scheermessen en accessoires. Aan onze shop zit een blog, waar we proberen relevante artikelen te plaatsen, maar ook bredere artikelen over alles wat mannen bezig houdt qua styling en lifestyle. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: We hebben ons goed georiënteerd op de merken die we wilde gaan aanbieden. Daarnaast hebben uiteraard een webshop opgezet. Op het momenten promoten we onszelf aardig via Adwords en hebben we op bepaalde fora onze producten vermeldt. Daarnaast benaderen we ook blogs die we testers sturen om onze producten te reviewen met een link naar onze webshop. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: We willen meer mannen helpen aan mooie en exclusieve producten. Producten die je niet langer alleen maar bij de kapper kan krijgen, maar nu ook gewoon vanuit huis kunt bestellen. Daarnaast maken we bepaalde merken toegankelijk die niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn in Nederland/Europa. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Er zijn niet enorm veel webshops die zich specifiek op mannen richten en die onze merken allemaal aanbieden. Daarnaast hebben we een blog die voorziet in relevante informatie. Wat voor feedback hoop je te krijgen: 1. Feedback over de website (aan extra betalingsmogelijkheden wordt gewerkt) 2. Hoe we ons nog wat beter zowel online of offline zouden kunnen promoten. Een artikel in Men's Health zou bijvoorbeeld goed bij ons passen, maar das nog wel een stapje te ver. Zoveel geld is er helaas niet beschikbaar.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept