Jump to content

Chris01

Junior
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. @RubenT Het is inderdaad waarschijnlijk zo dat ze zo goedkoop kunnen zijn omdat ze in principe geen klantenservice hebben. Bij iets kleinere pakketten zitten ze wel boven die 5 euro per kilo, maar de prijzen zijn zeker erg goed. Er komt tegenwoordig nog wel weer 5 euro per doos bovenop vanwege een COVID toeslag en hun facturering is een grote rommel. Helaas lijken er momenteel nog geen goede alternatieven te zijn die aan de prijs kunnen tippen.
  2. Beste @JohanPL Bedankt voor je suggestie. Een forwarder heb ik inderdaad wel eens naar gekeken en gebruikt. Ik zal eens kijken naar deze forwarder. 4-7 weken is inderdaad wel behoorlijk lang. Heel erg bedankt voor het meedenken.
  3. Bedankt voor jullie antwoorden. @johanPL - Het gaat om zo'n 10 zendingen per maand die vanuit verschillende delen van de VS worden opgehaald door DHL. - De zendingen zijn vaak tussen de 10-35kg en bij zwaardere zendingen is dat dan verdeeld over meerdere dozen. Dozen zijn vaak maximaal 50 cm lang en dan bijvoorbeeld 40 breed en 30 hoog. Bij kleinere zendingen zijn de dozen uiteraard weer kleiner. - Die 5 euro per kg is inclusief alles, dus inclusief een pick-up bij de leverancier en aflevering in ons magazijn in Nederland. - Douane afhandeling is inderdaad inclusief en het is belan
  4. Goedemorgen, Als webwinkel importeren wij regelmatig uit de Verenigde Staten en daar laten wij de pakketten dan ophalen met DHL. Deze zendingen boeken we met Parcel International, maar zoals velen wellicht wel weten, is hun klantenservice erg belabberd. Helaas zijn alle alternatieven bijna 2x zo duur, dus dan loont het om te dealen met hun slechte klantenservice en gezeur. Alternatieven als Cheap Cargo, Eurosender, ParcelParcel kennen we allemaal, maar kunnen niet eens in de buurt komen van de prijzen van Parcel International. Ook forwarders in de VS komen er meestal niet in de
  5. Ja, Vinologix ken ik inderdaad ook. Hun doosjes zijn nog wel aardig aan de prijs vind ik. Wanneer je graag verzend met DPD dan is het eventueel optie om die doosjes met verzendrecht af te nemen. Een doosje inclusief verzendrecht is 8,20 (bij 12 vaks). Daar kan ik inclusief verzending en verpakking nog wel een stuk onder zitten met mijn huidige oplossing. Maar bedankt voor het attent maken!
  6. Bedankt Wouter voor je antwoord. Die heb ik inderdaad wel gezien. Op zich is enkelgolf karton nog wel mogelijk voor 12 stuks en wellicht ook nog wel voor 18 vakjes. Er gaat eigenlijk vooral bier in en bij 12 stuks is dat 8 kilo, dus dat valt nog wel mee.
  7. Beste mensen, Voor een bedrijf van mij ben ik opzoek naar dozen waar bier/wijnflessen in kunnen. Ik zoek dozen met van die vakverdelingen, bijvoorbeeld een 12, 18 en 24 vakjes. Tot op heden is mij nog niet gelukt om dit voor een acceptabele prijs te vinden. Prijzen zijn vaak enkele euro's voor slechts de vakverdeling exclusief doos. Het lijkt me toch dat het mogelijk moet zijn om een doos inclusief vakverdeling te krijgen voor gemiddeld minder dan 10 cent. Een doos met 18 vakjes moet toch wel voor 1,50 te regelen zijn, zou ik zeggen. In beginsel wil ik rond de 250 exemplaren per
  8. Ik zie nog steeds een verschillend bankrekeningnummer en IBAN (drie om twee 2-en). Het template van de homepagina mist de algemene informatie, die wél zichtbaar is op de categorie- en productpagina's. Waarom? De meta desciptions sluiten slecht aan op de pagina's. Maak een goede analyse van je categorieën en (synoniemen) van keywords en zoekvolume. Waarom geen Paypal? En Belgische betaaloplossing? De site of webshop zelf bevat zeer weinig informatieve tekst. De productpagina's kunnen ook productspecifieker met belangrijke keywords (zoals merk en productnaam) aan het beg
  9. Bedankt! Wat bedoel je precies met dat het aansluitende uiterlijk ten koste gaat van het aantal conversies?
  10. Ja, het is altijd lastig om bepaalde algemene voorwaarden te implementeren in de webwinkel. Mensen moeten uiteraard aanvinken dat ze akkoord gaan met de ALV, maar het klopt dat niet specifiek van tevoren wordt aangegeven welke producten worden uitgesloten.
  11. Wat bedoel je hier precies mee? Het is wettelijk toegestaan om persoonlijke verzorgingsproducten niet retour te nemen. Op onze retourpagina staat ook duidelijk vermeldt dat producten die ongebruikt en in ongeopende verpakking zitten wel retour worden genomen. In de discussie in het aangegeven topic was o.a. de vraag wat precies "persoonlijk van aard" betekent en jij vond dat blijkbaar niet duidelijk genoeg, vandaar jouw toevoeging? Maar als je ongebruikte producten in ongeopende verpakking wel terugneemt, wat is dan de zin van het expliciete voorbeeld in die toevoeging dat je jouw
  12. Ja, ik snap wat je bedoelt. Dat is zeker een goede optie. We moeten daar nog even naar gaan kijken, maar we kunnen zeker wat met je tips! Mocht je nog meer dingen opvallen, meldt het gerust.
  13. Ja, dat is zeker waar en daar zijn we ook mee bezig. Het is alleen vrij lastig om het te maken, omdat er zeer veel variabelen zijn waarmee rekening gehouden moet worden. Waarom 'zeer veel'? Als je genoeg keuzes aanbiedt om je assortiment terug te brengen tot een behapbaar aantal producten (3-10 ofzo) dan kan ik zelf verder wel kiezen. Een productselectie waarin kenmerken staan die van toepassing zijn op slecht enkele producten kun je achterwege laten. Geeft alleen maar selectie mogelijkheden zonder producten en mensen die zoiets zoeken kennen waarschijnlijk de producten toch al.
  14. Ja, dat is zeker waar en daar zijn we ook mee bezig. Het is alleen vrij lastig om het te maken, omdat er zeer veel variabelen zijn waarmee rekening gehouden moet worden. Ja, bepaalde informatie kan inderdaad beter worden weergegeven. Met zo'n homepage is het wat lastiger om zulke informatie kwijt te kunnen, maar daar verzinnen we wel wat op. Dat is een functie van Magento en ik moet zeggen dat ik hem ook niet heel geslaagd vind. Eens kijken of we dat nog wat kunnen verbeteren. Was inderdaad een slordigheid. Is veranderd! Ja, dat mag zeker weg
  15. Hoe bedoel je precies met alles in categorieën indelen? Nu is het inderdaad ingedeeld in haarstyling en haarverzoring, maar in wat voor categorieën zou jij het indelen? En het klopt inderdaad dat het wellicht handig is om bepaalde gegevens bovenaan te plaatsen. Daar moeten we nog eens goed naar kijken. Bedankt voor de feedback!
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept