D3nstyle

Junior
  • Aantal berichten

    14
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Almere
  • Telefoonnummer
    23322011

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Mij kunnen helpen groeien

D3nstyle's trofeeën

  1. Goedemorgen! Bedankt voor de feedback, ondertussen al een aantal dingen aangepast. Ik zal nog even kijken hoe ik het beste aan kan geven dat wij premium dealer zijn van de merken. Bedankt! Mvg Dennis
  2. Goedemorgen! Ik ben benieuwd naar je levertijd, als ik naar je winkel ga zie ik 1maal op de home pagina dat ik voor 1500 bestel morgen in huis heb, is dit tegenwoordig altijd zo? Misschien beter om "vandaag verstuurd" te plaatsen. Hier heb je het wel uit handen gegeven en aantoonbaar met een track and trace code. Verder de zin op de bestellen en verzenden pagina : Mocht je je afvragen waar je pakket is? Stuur ons een bericht en we gaan achter de status van de verzending aan. Hiermee ga je ervanuit dat het al mis gaat, de klant heeft al een track and trace. Verder is het misschien een idee om wat bekendere merken ook te verkopen, ook al is de marge erg klein. Hiermee krijg je meer mensen op je website die andere producten ook gaan kopen. Je kan ook bij grotere webshops, bijvoorbeeld via Robbshop werken met dropshipping, jij je marge zij versturen het. Wellicht een goed begin om een grote voorraad te hebben. Succes!
  3. Bedankt voor jullie feedback, ik zal zeker de teksten laten doornemen! Veel teksten heb ik ook laten schrijven, dus ik zal deze ook nog goed na laten lopen. Wij zijn gericht op particulieren, de mensen die rechtstreeks zouden kopen weten precies wat ze willen. Voor andere hebben wij het offerte formulier gemaakt, dit zou een makkelijk formulier moeten zijn voor iedereen.
  4. Aantal weken geleden klein droompand gevonden voor een onderneming. Nu bezig met de laatste hand te leggen voor mijn ondernemers en financieel plan. Deze week hopelijk alles naar de bank sturen om te kijken voor de financiering !
  5. Goedemiddag Hans, Bedankt voor je reactie ! Ik heb samen met mijn compagnon nogmaals het plan door gekeken en op de kanten waarbij mogelijk (volgens ons) verbeterd. Het ligt op dit moment bij een investeerder waarbij wij morgen of dinsdag uitsluitsel krijgen van een ja of nee ! Op het moment van beginnen met dit project hebben wij 5 dagen gehad op met een plan te komen omdat de zaak volgende maand weer draaiende moet zijn. Vandaar dat we sommige dingen over het hoofd hebben gezien. Mocht dit plan niet goed gekeurd worden hebben wij geen mogelijkheid meer om te verbeteren en/of ander plan te komen. Hier houd het natuurlijk dan niet op en zullen wij verder gaan naar het zoeken van de juiste locatie met daarbij het juiste plan ! Voor nu is het voor ons dus afwachten ! Bedankt voor de reacties die we hebben mogen ontvangen ! We hebben er veel aan gehad !
  6. Goedemorgen , De reden van het ondernemersplan is omdat wij nog een deel gefinancierd moeten krijgen. In het financieel overzicht hebben wij het salaris wat vermeld is met daarbij 28 % voor vakantiegeld en andere kosten berekend. De reden dat de zaak dicht is gegaan is omdat de vorige ondernemer het is goed overleg met de verhuurder is gestopt. Hij kon de druk van het werken niet meer aan. Deze jongen was 23 jaar. De cijfers zijn hiervan ook bekend. Wanneer je wil kan ik deze naar je toe sturen. Graag ontvang ik je email adres via een persoonlijk bericht.
  7. Goedemiddag BigBossMedia, Mijn excuus ik snap al wat ik verkeerd heb gedaan. Ik heb de bruto winst inclusief de BTW laten staan. Dit heb ik aangepast op het originele plan. Dank voor de uitleg hierbij ! Verder hanteren wij een gemiddelde inkoop. Hiervoor zullen sommige gerechten iets boven de 33 tot 35 komen en sommige eronder. Wij willen per maand uitkomen tussen dit percentage. Op dit moment worden alle spel en grammaticale fouten eruit gehaald. Het plan wat er nu online staat word dus nog aangewerkt. Dank voor de reacties tot zover ! Mochten er nog meer op of aanmerkingen zijn horen wij dit graag !
  8. Goedemorgen, Vergeten te vermelden in het eerste gedeelte, wij hebben zelf ruime ervaring in de horeca. Mijn compagnon is sinds 16 jaar actief in de keuken waarvan de laatste 8 jaar chef kok. Daarbij heeft hij nog een andere zaak helpen opzetten. Ikzelf ben 12 jaar actief in de horeca. Heb gewerkt als assistent hotel manager, restaurant manager, floormanager, bedieningsmedewerker en in front office. Zodoende dat wij weten welke tijden wij mogen aanhouden voor onze medewerkers. @ Ron In het plan staat beschreven Frisdrank gaan wij inkopen voor 12,50 per kratje excl btw. Hier zitten 24 flesjes in en zal een flesje 0,52 cent kosten excl btw. Inclusief komt dit op 0,55 cent. Onze verkoop zal dus 24 x 2.25 = 54 euro omzet per krat. Bruto winst is hierop 40,75. 24x 0.55 cent is 13,20. Zodat de bruto winst wel klopt. Onderaan deze berekeningen staat ook vermeld dat dit geheel exclusief kortingen is. Wij hebben gekeken bij de Hanos zonder korting hier zijn deze prijzen op berekend. Het bier is berekend op een 50 liter vat van Hertog Jan. Het tap systeem is van de leverancier in bruikleen. Wij weten dat wij ook al kortingen krijgen. Precies moeten wij nog over onderhandelen maar dit zal een stuk minder worden nog. Voor leerlingen en stagiaires heeft mijn compagnon zijn leermeester diploma hierdoor mogen wij deze aannemen. Wij willen het eerste jaar gaan kijken hoeveel de derving precies zal zal hebben wij een hogere inkoop % gehanteerd. Wij zijn gewend om te werken met een marge voor Food van 28%. In het plan rekenen wij 33, in het financieel plan komen wij als wij 40% inkoop hebben hier ook nog steeds goed uit. @ HJM Welk merk heb je nu zelf op de tap zitten ? Hier zitten grote verschillen in. In het personeel gedeelte staat ook precies beschreven hoeveel onze medewerkers zouden verdienen en tot hoe laat zij mogen werken. Verder is alleen het openingsfeest met een aantal bevriende collega's, hierna zullen wij kijken wie en wat wij aan personeel nodig hebben en deze ook zeker op de loonlijst plaatsen. Gr Dennis
  9. Goedemiddag Norbert, Bedacht voor je reacties. Wij gaan je reacties bespreken en dit zsm aanpassen ! Heb je verder nog aandachtspunten voor de rest van het plan ? Met vriendelijke groet, Dennis
  10. Goedemiddag John, Bedankt voor je reactie en je privé bericht! Deze cijfers heb ik precies allemaal in het financiële gedeelte deze heb ik niet toegevoegd. Dit is dus wel allemaal bekend. Het inloggen op het wifi netwerk is of via facebook of via email. Mocht je beide niet hebben nemen wij aan dat je ook geen wifi nodig heb. Verder hebben wij geen investering nodig in voor borden bestek ed. deze nemen wij over van de vorige eigenaar. Dit komt wel in de toekomst maar is de eerste aantal maanden niet nodig. Bij de aanloop naar de nieuwe opening heb ik nog 1000,- voor onvoorziene kosten, dit zijn bijvoorbeeld de bloemen en dergelijken. Buma/Stemra word betaald via een licentie via de muziekcomputer. In de eerste maand hebben wij de inkoop % op 40 gezet. Hierna nog 5% non food kosten. Dit om in de eerste maand de onvoorziene kosten nog meer op te vangen. Voor het openingsfeest hebben wij aparte de inkoop van alles berekend en dit in het marketing budget geplaatst. Mvg Dennis
  11. Goedemiddag, Wij, mijn compagnon en ikzelf zijn bezig met een ondernemersplan te schrijven en zijn al een behoorlijk stuk gekomen. Graag zouden wij wat reacties ontvangen met daarin tips of opmerkingen zodat wij deze nog beter kunnen maken ! Het financiële gedeelte zit er niet bij. Deze is wel al bekend. Omzet tussen de 300.000 en 400.000 met een winstverwachting van 120.000 Dit omdat wij bijna geen personeelskosten hebben naast dat wijzelf elke dag werken. https://docs.google.com/document/d/17xuPKG5yfDP-ovJXjajnwGEUXRKE9lJrF7_xuQasLWI/edit?usp=sharing Graag hoor ik van jullie ! Met vriendelijke groet, Dennis
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.