Frank Talens

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Door gaan waar anderen opgeven. Slim spelen en zonder emotie de juiste rationele beslissing op het juiste moment durven nemen.
  • Mijn mening over innovatie
    Als de kosten de baten overtreffen ben ik zeker voor maar als we er als mensheid beter van kunnen worden is geld ook maar gewoon een nummer.
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Stilstaan is als een doodlopende weg het houd een keertje op.

Frank Talens's trofeeën

  1. Voor het brood op de plank in loondienst gegaan. Na ruim 22 jaar ondernemerschap aan de leiband van een baas lopen. Dat was pas mijn echte gevangenis. En dat Meneer kan ik mij nu heel erg goed voorstellen en ik ben blij voor U dat U daar uitgekomen bent
  2. Hallo John B Het is alleen zo dat de wet dit zo aangeeft. Dus in de gevallen wanneer er alleen een sluitend bewijs geleverd is kun je niks anders dan.... En dit kan ik dus niet invullen. Want je wilt inderdaad niet dat je een lege doos of kapot product retour krijgt. Groetjes Frank.
  3. Leuk stuk Wij zijn nu sinds oktober 2014 bezig met design productie export import etc. van onze producten en hebben net onze webshop online gezet 2 weken geleden. Nu zijn wij bezig met het zoeken naar : hoe krijgen wij de juiste klanten binnen en hoe moeten wij onze shop verder inrichten om ze ook aan te zetten tot het kopen van onze producten. Ik heb nooit de illusie gehad (wel gedroomd natuurlijk) dat er meteen gouden bergen te vinden waren. Ik geef mezelf z'n 4 jaar (3 te gaan dus) totdat ik hoop er ook van te kunnen leven. Ik vind het in ieder geval ontzettend leuk om te doen en geniet met volle teugen van alles wat op me afkomt. Ik ben eigenlijk best trots op mijzelf dat ik hier aan begonnen ben en op wat ik nu al bereikt heb. Ondanks dat voor ieder uur dat ik nu voor mijn eigen bedrijf heb gewerkt heb ik ongeveer €10 betaald (voorraad niet meegeteld). Mocht over een paar jaar blijken dat alles mis is gegaan dan ben ik hoe dan ook blij dat ik dit ondernomen heb. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven had ik het niet gedaan. Met Vriendelijke Groet, Frank Talens
  4. Ik wil iedereen bedanken die mij kritiek gegeven heeft. Ik ben voor het laffe gegaan nadat ik de bruinkleuren geprobeerd had. Al denk ik zeker dat het zou kunnen werken het kwam er niet mooi genoeg uit maar dat zal zeker ook aan mijzelf liggen. Ik heb een nieuwe banner gemaakt (beter maar nog niet goed genoeg morgen dus nog een keer) en heb op productniveau verzendkosten en zichttermijn toegevoegd. Meer kritiek is altijd welkom. Ik heb het laatste jaar redelijk wat onderwerpen gelezen om uit te komen waar ik nu ben en zodra dadelijk alles een beetje op orde is zal ik eens gaan zoeken naar onderwerpen waar ik mensen met mijn expertise kan helpen. Ik ben blij dat dit forum bestaat het heeft mij in ieder geval zeer veel geholpen op weg naar mijn doel. Met Vriendelijke Groet, Frank Talens
  5. Ik zal op productniveau bij de luxe items gaan vermelden wat de verzendkosten zijn en de retourkosten zijn dit is inderdaad een goed idee. Ik ga een aantal aanpassingen doorvoeren de kleuren combinatie met bruintinten vind ik zelf vele malen mooier en de banners worden vervangen. Wij zijn pas net aan de voorkant bezig het bijna eerste jaar hebben wij alles aan de achterkant geregeld. Reviews van klanten zijn er nog niet anders zouden wij die zeker laten zien. Mensen worden wel actief uitgenodigd om een review te geven. De Fabriek waar wij het laten produceren heeft totaal geen verstand van de Europese markt en de kunstenaars die de beelden maken al helemaal niet. Dat word dus een puzzel voor ons de komende jaren om uit te vinden wat de Klant nou precies wil maar ik denk dat de kans het grootst is dat je daar nooit helemaal achter komt.
  6. U begrijpt mij verkeerd. Voor leveringsplicht dragen wij natuurlijk alle risico's gaat het mis dan gaan wij bij de vervoerder ons geld reclameren. De klant krijgt met spoed een vervangend product of zijn geld terug dat is logisch dat staat ook in de wet. Het ging om retourzendingen van klanten die dus gebruik maken van het herroepingsrecht te informeren over hoe het beste retour te verzenden. Het risico van de retourzending ligt bij de klant. En als je een item van €1000 retour stuurt zonder verzekering of handtekening voor ontvangst en het gaat mis zit je als klant met een probleem en dan zit ik ook met dat probleem. Wij willen proberen dat te voorkomen door klanten te informeren hoe ze het beste de retourverzending kunnen regelen.
  7. Hallo Highio Goed idee ik zal die tekst iets gaan aanpassen naar b.v. : Plaatsing volgt binnen een week wij nemen zo snel mogelijk contact op voor een afspraak (of iets degelijks). Veel sneller zal niet altijd gaan i.v.m. voorbereidingen. Recht van retour staat aangegeven dat het voor alle items is behalve dan onverkoopbare gepersonaliseerde items (buste van jezelf b.v.) Ik zal op de pagina verzenden en retourneren de volgorde omdraaien. Dat is zoals je zegt waarschijnlijk een betere volgorde. Wij versturen automatisch boven bepaalde bedragen dan wel aangetekend dan wel extra verzekerd. het gaat er meer om de klant te informeren mocht die iets duurs retour sturen van zeg €1000 en hij het niet verzekerd maar wel aangetekend doet er bij vermissing alleen recht op een bedrag tot €500 is. Ik heb een contact app. met openingstijden en mogelijkheid voor een belafspraak erbij gezet. daar was ik al mee bezig. Met Vriendelijke Groet, Frank Talens
  8. Hallo Bob In 1 woord wauw die kleuren is inderdaad een eyeopener. Ik heb de 2 banners weer uitgezet was daar zelf ook niet tevreden over. Alle foto's zijn vrij van de achtergrond in resoluties van +/- 3500 png formaat maar kunnen alleen als jpg van 1000x800 resolutie op de site ,vlekken op de achtergrond zou dus niet moeten kunnen vlekken die zijn 100% wit vlekken van licht op sommige foto's zijn er wel ik ben nog aan het kijken waar ik dit wil laten zitten (onyx glanst nu eenmaal) en waar ik dit wil weghalen.
  9. Omschrijving van je concept: Wij produceren en importeren luxe marmer onyx en natuursteen producten vanuit Indonesië en hebben recent onze webshop : http://www.indomarmer.nl online gezet. Wij willen in de toekomst verder uitbreiden met een stenen winkel en van daaruit the sky is the limit. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Ontwerp, Productie, Export, Import etc. van onze producten en het voor zover mijn kunnen en inzicht op dit moment reikt het opzetten van onze webshop die gemaakt is via Seoshop. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Mijn uitdaging is nu om een professioneel ogende webshop te Creëren waarmee wij vertrouwen uitstralen naar potentiële consumenten. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Wij verkopen deels producten die ook door andere verkocht worden en deels redelijk unieke producten voor de Benelux in ieder geval. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop hier een aantal bruikbare tips te krijgen van mensen om onze uitstraling op een niveau te krijgen wat nodig is om onze droom een goede kans van slagen te geven. En wil eenieder die hier zijn kostbare tijd gebruikt om mij daarbij te helpen alvast hartelijk bedanken. Met Vriendelijke Groet, Frank Talens
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.