cpwebdev

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

cpwebdev's trofeeën

  1. Ik bewaar geen algemene voorwaarden van jaren terug, jij wel? Helaas dus geen andere gegevens van voor de overname door Versio, dat kan ik namelijk niet terugvinden. Ik heb alleen eerdere facturen. Maar goed, komt er dus op neer dat ik geen kant op kan? In het begin was ik klant als consument, ik heb daarna mijn account aangepast naar een bedrijfsaccount. De initiële hosting/domeinnaam heb ik al jaren (voordat ik het account heb aangepast met bedrijfsgegevens). Dat is gewoon steeds verlengt. Wat kan ik doen als ik het bedrijf niet kan bereiken? Kan ik een aangetekende brief versturen met het verzoek de dienst te verkorten tot 1 jaar i.p.v. 3 jaar?
  2. https://www.neostrada.nl/algemene-voorwaarden.html Ik kan niets anders terugvinden dan de huidige algemene voorwaarden. Kan ik dit eventueel op een of andere manier nog verkorten tot 1 jaar i.p.v. 3 jaar? Ik kan betreffende partij op geen enkele manier bereiken.
  3. Beste allemaal, Ik ben al geruime tijd (sinds 2012) klant bij Neostrada, iets later als bedrijf. Sinds kort zijn ze overgenomen door Versio. 5 Februari 2020 heb ik blijkbaar mijn domeinnaam + hosting per 3 jaar betaald, dus tot 5 februari 2023. Op 17 oktober 2021 heb ik een nieuwe domeinnaam aangeschaft en deze aan de hosting gekoppeld. Ik heb daarbij een redirect laten instellen op het 'oude' domein wat aan dit hosting pakket stond gekoppeld. Deze ben ik dus vergeten op te zeggen (de 'oude' domeinnaam). Nu heb ik op 31 januari 2023 een factuur van betreffende partij gekregen met absurd hoge bedragen (factuur van in totaal € 488,60 voor een basis hosting pakket en domeinnaam). Ik heb direct op 31 januari een mail gestuurd naar alle beschikbare mailadressen die ik kon vinden (ik kon geen andere contactmogelijkheden vinden) dat ik niet akkoord ga met deze factuur en graag de diensten per direct wil opzeggen. Het is inmiddels 13 februari en ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. Ik begin me nu toch zorgen te maken dat ik dit helaas wel moet gaan betalen. Zijn er nog dingen die ik kan doen of het in ieder geval kan minderen tot max. een jaar? En wat kan ik doen als ik het bedrijf op geen enkele mogelijkheid kan bereiken? Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
  4. Goedemiddag allemaal, Momenteel ben ik op zoek naar een groothandel voor digitale game codes (voor bijv. Playstation 4 en Xbox One). Zelf heb ik natuurlijk ook al wel wat gezocht en kwam ik uit op codeswholesale, maar nu ik daar wat verder op Google kom ik ook bij negatieve beoordelingen uit. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand tips hoe ik aan zo'n groothandel kan komen? Ik vind het behoorlijk lastig een betrouwbare groothandel te vinden op dit gebied. Bij voorbaat dank. PS. Staat dit topic in de verkeerde categorie, mijn excuses.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.