-
Bennieben startte met het volgen van Boeken van zakelijk betaalde privé uitgaves
- IB Aangifte 2017
-
IB Aangifte 2017
Beste mensen van HL, Ik heb in 2017 als zzper (parttime) gewerkt. Mijn administratie deed mijn boekhouder. Ik ben sinds 01-01-2018 weg bij hem en maak mijn facturen en boekingen zelf in een programma. Maar voor de IB Aangifte heb ik de cijfers van 2017 nodig. En mijn boekhouder geeft mijn dossiers niet terug. Hij heeft mijn kolommenbalans per mail gestuurd en zei dat ik dat kan gebruiken voor mijn ib aangifte. Klopt dat ? Is het niet beter als ik heel mijn administratie terug pak. En de 7jaar bewaarplicht? Stel dat er een boekenonderzoek komt en die wilt mijn administratie zien wat dan ? grt
- Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
- Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
-
Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
Ja. Precies hoe je het zegt. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag..? Je wilde toch weten of iemand een beter idee had? Dan is de reactie van Norbert wel degelijk een antwoord op jouw vraag! Dat is geen idee wat hij heeft geschreven. Hij begint al met '' niet lullig bedoeld '' dat zegt al genoeg dat het geen idee is. Jullie spelen wel de politie hier op de forum, echt.
-
Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
Ja. Precies hoe je het zegt. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag..? Je wilde toch weten of iemand een beter idee had? Dan is de reactie van Norbert wel degelijk een antwoord op jouw vraag! Ben je zijn advocaat ? Waarom is hier iedereen zo negatief en hard tegen elkaar dat begrijp ik niet ? Het is toch een doodnormale vraag. Ik stel een vraag en krijg zulke antwoorden. Dan zeg ik gewoond F*ck it dan.
- Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
- Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
-
Ondernemer in thuiszorg en administratiekantoor
Beste mensen van HL, Ik ben pas gestart met een thuiszorgkantoor dankzij de hulp van een jurist. Maar daarnaast wil ik ook de administratie doen van paar vrienden/buren die eenmanszaak hebben. Nou is de vraag; geleverde zorg is vrijgesteld, maar administratieve dienstverlening is belast met 21%. Mag dat wel volgens de fiscus? Zo ja, hoe kan ik het beste aanpakken met mijn eigen boekhouding? Zal ik de geleverde zorg en administratie in aparte boekhoudprogramma's verwerken ? Of heeft er iemand een betere idee ? Grt, Ben
- Administratie omzetbelasting internationale dropshipping BV
- Correctieboeking btw, Hoe ???
- Correctieboeking btw, Hoe ???
- Correctieboeking btw, Hoe ???
-
Correctieboeking btw, Hoe ???
Z Rapport 31-07-2017 (Hele maand) excl. 6% 20.000 btw 6% 1.200 incl btw 21.200 excl 21% 10.000 btw 21% 2.100 incl btw 12.100 31-07-2017 Z Rapport Bruto Omzet €33.300 KAS 33.100 Omzet 31.226 Te Betalen btw 6% 1.874 Wat ik hier bedoel is; Omzet is wekelijks geboekt met 6% btw met de gedachte dat er een correctieboeking plaats zou komen op 31-07-2017. Dit is uiteindelijk wat op de grootboek staat op 31-07-2017. Nu moet er een correctieboeking gemaakt worden.. Weet iemand hoe dat kan ? Zijn er verschillende opties?
- Website met radiokanalen erop? ( Radioportal )
Bennieben
Senior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht