irisdings

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Eindhoven

irisdings's trofeeën

  1. Hi Hans, Ik zag je bericht voorbij komen en zie dat hier een misverstand is ontstaan. Wanneer het om een schadeclaim gaat, dienen we de procedures van de vervoerders te hanteren. Dan is er een in- en verkoopfactuur nodig om de kosten van de schade te kunnen bepalen. Nu zie ik dat er verwarring is ontstaan bij de schade. Je hebt het product onbeschadigd terug ontvangen, dat is goed nieuws! Je vraagt dus in feite alleen de verzendkosten terug? Dan zullen wij vanuit SendCloud dit verder regelen met DPD en kan de zending vergoed worden. Ik heb Bato dan ook gevraagd dit verder op te pakken. Hopelijk biedt dit wat meer duidelijkheid! Mochten er verder vragen zijn, dan weet je ons te bereiken :). Hartelijke groeten, Iris van SendCloud
  2. Hoi Hans, Normaal gesproken zou er geen sync probleem zijn. We bieden sinds kort de verzendmethode DHL parcelshops aan, waardoor nu ook pakketten kunnen worden afgegeven bij DHL. De verwerking hiervan levert bij DHL nog vertraging op. Daarom werkt DHL op dit moment aan een oplossing. Je kunt inderdaad vrijblijvend gebruik maken van meerdere vervoerders bij SendCloud. Ik begreep van mijn collega dat je al contact hebt gehad over PostNL. De verzendlabels worden direct herkend bij de PostNL punten. Wanneer we van DHL een update ontvangen, dan hoor je het van ons!
  3. Beste Hans, Op dit moment werkt DHL aan een oplossing voor de vertraging. Je kunt verzendlabels daarom het best voor nu 24 uur van tevoren aanmaken. Dan kunnen we er vanuit gaan, dat pakketten weer herkend worden. Wanneer DHL de vertragingstijd heeft opgelost, dan geven we je graag een seintje. Succes met alle zendingen!
  4. Bedankt voor de feedback Hans! Het is zeker niet onze intentie om mensen te misleiden. Bij ons betaal je een vast tarief tot 31,5 KG. Bij DHL direct betaal je een toeslag van 3 euro voor pakketten zwaarder dan 10 KG. Daarmee focussen zij zich voornamelijk op consument en klein zakelijke markt. SendCloud focust zich op het efficiënter en goedkoper maken van het totale verzendproces. We hopen dan ook dat we met onze dienstverlening webshops helpen om gemakkelijker en in de meeste gevallen goedkoper te verzenden. Veel succes met je webshop en bedankt voor je vertrouwen in SendCloud!
  5. Beste Hans, We vinden het vervelend om te horen dat je eerste ervaring met SendCloud niet geheel vlekkeloos is verlopen. Hetgeen er mis is gegaan gaat echt om een individuele zending. We willen het probleem dat hier is ontstaan graag oplossen. Op dit moment stemmen we dat samen af met DHL. Via SendCloud zijn zendingen te verwijderen en te crediteren. Dit kunnen we ook doen met de zending die niet helemaal goed is verlopen, zodat hier geen kosten voor in rekening worden gebracht. Via deze weg komen we even terug op het goedkoper verzenden bij SendCloud. Via SendCloud maken we het mogelijk om te verzenden met meerdere vervoerders en diverse verzendopties. Over het algemeen gezien kun je goedkoper met SendCloud verzenden dan bij de vervoerder direct, het voordeel kan echter wel per verzendoptie verschillen. In ieder geval bedankt voor je feedback. We willen continue blijven innoveren en onze verzendservice optimaliseren. Mogen we je vragen om contact op te nemen met contact@sendcloud.nl om je specifieke zending te crediteren en voor een evaluatie van de rest van je zendingen? We horen graag van je.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.