Jeanineh93

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Jeanineh93's trofeeën

  1. Hoi Highio, Bedankt voor de link. Ik bedoelde echter over het vooruit betalen bij maatwerk producten. Het recht van retour bij maatwerk producten was ik inderdaad al van op de hoogte. Bedankt voor de moeite!
  2. Bedankt voor je antwoord Highio. Heb je toevallig (sorry dat ik zo lastig ben ::) ) ook een bron die hierover gaat? Ik kan het namelijk nergens terug vinden.
  3. Hallo allemaal, Ik ben op de hoogte dat je als webwinkel minimaal één optie voor achteraf betalen dient aan te bieden, daar je niet meer dan 50% aanbetaling mag afdwingen. Echter, geldt deze regel ook bij maatwerk producten? Producten die dus worden voorzien van personalisatie op verzoek van de koper. Ik ben benieuwd of het hierbij ook verplicht is.
  4. Ik heb de ingebrekestelling per mail verzonden, aangetekend gaat vandaag de deur uit. Geen reactie op de mail gekregen, wel een reactie nadat ik hun Instagram-pagina overspoelde met berichtjes om te antwoorden op mijn reactie. (Alle 'negatieve' reacties van mij, maar ook van anderen, worden direct verwijderd van Instagram en hun Facebook pagina, ik heb contact met meerdere gedupeerden, maar allen eindconsument) Vervolgens in een prive berichtje: Ik: Jullie moeten netjes communiceren. Ik heb jullie een mail gestuurd waar ik weer geen antwoord op krijg. Er komt een aanmaning jullie kant op. Hun reactie: Prima dan sturen we de deksels ook niet! Dat is dan niet meer nodig denk ik! Ronduit schandalig.
  5. Begin met een simpele en bondige brief dat je alsnog binnen x dagen de tegenprestatie voor de betaling verlangt of anders creditering van betreffende betaling. Afhankelijk van de reactie moet je jouw vervolgstap afwegen en bepalen. Moet dit met een aangetekende brief zijn? Of is een normale brief of e-mail ook goed?
  6. Ook niet als je belt? Dit ljikt me typisch iets dat met een goed gesprek op te lossen moet zijn. Ik heb inderdaad geprobeerd te bellen. Kreeg ik niemand te pakken. Daarna kreeg ik een appje van de 'eigenaar/manager' met de reactie dat ze het allemaal super vervelend vond en er snel achteraan ging. Vervolgens probeert ze me wel nog nieuwe producten te verkopen, maar een antwoord op hoe het met mijn eerste bestelling zit, blijft uit.
  7. Dat was mijn gedachte dus ook. Hoewel ik eerdere bestellingen gewoon altijd netjes ontvangen heb, totdat er van personeel oid gewisseld werd, en plots was het gedaan met de klantvriendelijkheid. Echt heel erg jammer deze zaak
  8. @ Hans Ik kan aantonen dat ik hun heb betaald ja en dat de levering uitblijft. Maar de betaling is reeds gedaan dus die kan ik niet meer terugdraaien. Kan ik op een andere manier aanspraak maken dat ik mijn geld terug wil omdat hun levering uitblijft?
  9. Voor mijn eigen webshop heb ik een samenwerking met een bedrijf dat product X levert. Het gaat om een gepersonaliseerd product, dat in mijn shop goed verkoopt. Voorheen kreeg ik snel mijn bestelling en was er niks aan de hand. Nadat een contactpersoon van het bedrijf stopte, verliep de samenwerking steeds stroever. Ik wacht momenteel al drie weken op mijn bestelling, het bedrijf communiceert niet en ondertussen zitten mijn klanten weer te wachten op hun product. De bestelling hiervoor, heb ik maar halve producten ontvangen. Het gaat om een product uit twee delen: een beker en een deksel. Bij mijn vorige bestelling heb ik alleen de bekers ontvangen, zonder deksels. De deksels zouden z.s.m. nagestuurd worden. Drie weken later nog steeds geen deksels ontvangen. Ondertussen een nieuwe bestelling gedaan. Ben nu 2,5 week aan het wachten totdat de bestelling bij mij aankomt. Ik krijg vervolgens een Track&trace code voor mijn bestelling, welke twee dagen later nog steeds de volgende melding aangeeft: zending is aangemeld, maar nog niet ontvangen door PostNL. Mijns inziens is het pakket dus nog niet verzonden. Het liefst wil ik mijn klanten hun geld teruggeven omdat ze zo lang moeten wachten en de bestelling bij de leverancier annuleren. Ik heb reeds de factuur betaald (drie weken geleden). Kan ik dan aanspraak maken op een credit van mijn aankoopbedrag? Ik heb overigens nooit algemene voorwaarden van het bedrijf ontvangen en lees overal steeds meer slechte recensies.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.