Hebben zij of heb jij een fout in de betaling gemaakt? En/of hebben zij een fout in de facturering gemaakt? Want op basis waarvan heb je dan dat initiële ('te hoge') bedrag overgemaakt? Als je een bedrag overmaakt doe je dat meestal op basis van bijvoorbeeld een (pro forma) factuur. Hoe ging dat in jouw geval?
En hoe kwam je er vervolgens achter dat je 55 euro 'te veel' hebt betaald eigenlijk? Kreeg je achteraf een (andere?) factuur dan op basis waarvan je de betaling had gedaan? Wat was precies het verschil tussen het document op basis waarvan je de betaling had gedaan en het document dat je achteraf kreeg (de factuur)?
Allereerst hartelijk dank voor de reacties! Iets meer informatie is denk ik wel handig ja...
Zij hebben een fout gemaakt. Ik heb besteld en kreeg geen pro forma factuur, maar gewoon een bedrag door. Nadat ik betaald had kwamen ze er achter dat ze teveel in rekening hadden gebracht. Ongeveer 25 euro. Toen ik de factuur binnen kreeg zag ik dat er op de factuur ook geen verzendkosten stonden á 30 euro. Dit maakt dus een totaal van 55 euro wat niet gefactureerd is.
Het verschil tussen het document obv mijn betaling en de factuur was dus dat ik geen factuur had, maar via Viber gewoon een bedrag.
Als ik de volgende keer bestel, zal ik dus eerst de factuur willen zien, daarna maak ik pas geld over! Echter zij geven aan de verzendkosten nooit op de factuur te zetten, dan heb ik dus altijd een gat van 30 euro.
Gr,
Jeffrey