Dit staat er:
KLACHTEN
1. Een bezwaar over de verrichte werkzaamheden of het factuurbedrag moet op straffe van verval van alle aanspraken, schriftelijk binnen 7 dagen na de verzenddatum van de stukken of informatie waarover Opdrachtgever bezwaar indient aan Opdrachtnemer kenbaar worden gemaakt, of, indien Opdrachtgever aantoont dat hij het gebrek redelijkerwijs niet eerder kon ontdekken, binnen 30 dagen na de ontdekking van het gebrek, schriftelijk aan Opdrachtnemer kenbaar worden gemaakt.
2. Een bezwaar als in het eerste lid bedoeld, schort de betalingsverplichting van Opdrachtgever niet op, mits Opdrachtnemer aan Opdrachtgever te kennen heeft gegeven dat hij het bezwaar honoreert.
3. Als Opdrachtgever niet tevreden is over de verrichte werkzaamheden of dienstverlening door Opdrachtnemer, kan hij gebruikmaken van de klachtenregeling van Opdrachtnemer. Via deze regeling kan Opdrachtgever zijn klacht schriftelijk kenbaar maken, waarna Opdrachtnemer alles in het werk zal stellen om de klacht naar volle tevredenheid op te lossen. De klachtenregeling is opvraagbaar via telefoonnummer 020 – *****
4. In geval van een terecht gemaakt bezwaar heeft Opdrachtnemer de keuze tussen aanpassing van het in rekening gebrachte honorarium, het kosteloos verbeteren of opnieuw verrichten van de desbetreffende werkzaamheden of het geheel of gedeeltelijk niet (meer) uitvoeren van de opdracht tegen een restitutie van door Opdrachtgever reeds betaald honorarium naar evenredigheid.
Ik heb dus een klacht ingediend binnen de genoemde termijn, maar dat had geen resultaat. Er werd niet inhoudelijk op ingegaan en het leek er sterk op dat de belastingconsulent in het geheel niet op de hoogte was van wat er feitelijk speelde gezien het feit dat hij vooral in algemeenheden bleef steken ('groei van de organisatie', 'ingewikkelder dan u denkt'), etc.)
Vandaar mijn vraag: hoe nu verder ?