The Elastic

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

The Elastic's trofeeën

  1. Ik ben vaak op forums te vinden waar je een post een 'thumbs-up' of '+' kunt geven. Helaas kon ik dat hier niet (zo snel) vinden, vandaar via deze weg. Bedankt voor het duidelijke voorbeeld @Roel J Het heeft bij mij een dubbel gevoel. Het administratieve gedeelte vond ik op zich wel interessant en leuk om te doen in Excel, maar ik ben ook blij dat ik er vanaf ben. Ik lever vooral aan landen buiten de EU. Hoe werkt het echter met inkoop van bijvoorbeeld een laptop, of je telefoonkosten? Zit daar nog verschil in?
  2. Oeps, ik heb er meerdere keren overheen gelezen Dat heeft als oorzaak dat ik bijna nooit met facturen werk bij het inkopen van goederen. (Rommelmarkt, Marktplaats etc.) Bij de 'Ontheffing administratieve verplichtingen voor de btw - iets voor u?' staat het volgende: "U hoeft alleen uw inkoopfacturen 7 jaar te bewaren. Voor onroerende zaken en rechten daarop geldt een bewaartermijn van 9 jaar na het jaar van ingebruikneming." Link: Ontheffing administratieve verplichtingen voor de btw - iets voor u?
  3. Goedemorgen. Ik ben in 2016 mijn onderneming begonnen (Eenmanszaak / ZZP). In 2016 heb ik voorraad ingekocht en dat staat in mijn inkoopboek. Op dit moment staat mijn inkoopboek vol met producten die de afgelopen jaren zijn uitverkocht. Moet ik de administratie hiervoor ook 7 jaar lang bewaren of kan ik de uitverkochte producten uit eerdere boekjaren verwijderen? Het betreft margegoederen / antiek. Bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.