Jump to content

Marcellacornelia

Junior
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  1. Ja ik heb de advocaat net geproken, die had veel begrip ook voor mijn verhaal. Hopelijk kan ik het snel afsluiten. Dit had zo niet hoeven lopen. Hoe haal ik de foto van de brief weg, is idd niet zo netjes. Moment van emotie geweest.
  2. Ik weet niet hoe ik de brief kan weghalen, maar goed. Het gaat om het feit dat ik geen opslag ben, maar een kleine winkel. Nu kan ik mijn winkel niet in of uit, omdat ik al kasten had ingekocht voor deze plekken. Heb de deur moeten sluiten. Klant ook filmpje gestuurd van de situatie. Als ik haar huis Google zie ik een enorme garage bij haar huis. Waarom zet ze ze daar niet neer. En dat mevrouw zegt dat ze ziek is, maar het heeft er niks mee te maken. Klant zou kasten de 25 ste ophalen. Ze staan hier al vanaf 3 april. Een kleine kast had ik nog wel in de keuken gezet, maar met deze joekels gaat het niet.
  3. Maar helaas staan de kasten hier nog, en kan ik op die plekken geen nieuwe spullen neerzetten.
  4. Interessant dit Ik lees iets over extra schroefwerk op verzoek van de klant. Dat zijn aanpassingen aan de online aangeboden zaak. Valt dit geheel daarmee niet als maatwerk aan te merken, waarmee het recht op retour vervalt? Onderhandelingspositie wordt dan al een stuk steviger en retournering van de zaak en terugbetaling van de aankoopsom kan dan niet langer meer verlangd worden. Mogelijk een standpunt om in te nemen. Of zijn er inmiddels andere ontwikkelingen?
  5. Dit type kasten zijn demontabel gemaakt en worden met houten keggen, schuifblikken of Hamburger kastschrauben vast gezet Speciaal voor bovenverdiepingen ideaal, passen altijd door een trapgat. Als je rustig aandoet is het hooguit 15 minuten werk om een dergelijke kast te monteren. Precies, maar deze grote driedeurs kasten zijn niet zomaar in 15 uit elkaar gehaald. Veroer/opslap kast uit elkaar weer in elkaar.
  6. Ok ok:)) Jammer dat er van het hele verhaal, maar de helft klopt.
  7. Ik heb deze winkel 16 jaar, maar klanten worden steeds veeleisender, dat is het punt. Als ondernemer trek je vaak aan het kortste eind, en een koper wordt altijd beschermd. Daarom wil ik dit ook goed uitzoeken wat betreft de Algemene voorwaarden. Je wilt niet weten wat ik soms meemaak, het fatsoen is soms ver te zoeken.
  8. Je hebt gelijk Marco, dit soort klanten vreten energie, en wat je ook doet je doet het nooit goed. Wat betreft : Wat me tot slot wel zorgen baart, is hoe je een gemonteerde kledingkast inhuist. Misschien kun je die verrassing voor zijn met een huisbezoek of verkenning. Stuur je logistieke man! Ze wonen in het Noorden, ik heb ze meerdere keren gewaarschuwd dat zo'n kast nooit de trap op gaat in zijn geheel, maar dat weigert ze te geloven. Daarom wil ik dat ze zelf het vervoer geregeld, anders ben ik straks verantwoordelijk als het mis gaat. In feite ben ik niet verantwoordelijk voor het vervoer, ik regel het vaak voor klanten, maar dat doe ik allemaal gratis, als service zeg maar, maar als het mis gaat komen ze bij mij, omdat ik de opdracht uitzet.
  9. Zo dat is veel nieuwe informatie. Dank daarvoor. Ja hier en daar gekopieerd dat klopt, maar ook zelf wat aangepast. Ik ken brocante winkels die een kast niet eens retour nemen, en dat zijn echt grote winkels. Het is nog nooit gebeurd dat een kast terug kwam eigenlijk. Ik heb me ook suf zitten Googelen, maar wat TwaBla zei is ook interessant. : "afhalen in de winkel" Als dat zo is, dan gaat de afkoelingsperiode in op het moment dat de kasten klaar staan voor ophalen. Dat ga ik uitzoeken. Ik huur extern een vervoersbedrijf in, maar omdat de klant ze in zijn geheel geleverd wilde hebben wilde ik dat risico niet lopen. Dat is echt bijna onmogelijk, maar daar komt ze nog wel achter. Ik vind wel hoe klantvriendelijk je ook bent, voor sommige mensen zul je het nooit goed doen wat je ook doet. Ik heb eerder een paar jaar geleden zo'n klant gehad. Een review vol leugens. Dagen was ik er doodziek van, maar goed wat doe je er tegen. Ik heb veel fijne en begripvolle klanten, maar soms zit er gewoon een rotte appel tussen.
  10. Ik zou maar een beetje uitkijken, ik heb ooit een foto gebruikt op een blog van een muur (ik had netjes verwezen naar de bron), maar helaas brief van Duitse advocaat 5 duizend euro betalen. Voor een paar tientjes koop je vaak al een foto. Ik heb mijn lesje geleerd in ieder geval. Het zit best ingewikkeld in elkaar namelijk.
  11. Ja ik snap je in opdracht is geen retour.
  12. Nee niet in opdracht, deze kleur off black heb ik hem gegeven.
  13. Dat is aardig, dank iedereen zei ook al veel te goedkoop, maar ik wilde hem snel kwijt ivm de ruimte die hij inneemt.
  14. Gijs, zoveel is dat niet voor twee grote driedeurskasten antiek helemaal gerestaureerd Periode Jugendstil. Ik heb haar een tijd geleden een filmpje gestuurd, maar het kan haar niet schelen.
  15. Punt is dat het twee grote driedeurskasten zijn die ze in het geheel geleverd wil hebben. Ik heb de kasten beiden vastgeschroefd was veel werk. Naar een opslag is bijna niet te doen met vervoer. Ze eist dat ik ze in ze geheel lever, terwijl ze demontabel zijn. Kortom veel gedoe en stress. Ik ga er nog over nadenken, en zet de kasten nu sowieso weer te koop.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept