Jump to content

Schotz

Newbee
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  1. Ik kom nog even terug op mijn gestelde vraag: We kiezen ervoor om het bedrag terug te betalen. het instrument staat echter bij in Duitsland . De klant eist tevens dat wij dit gratis gaan ophalen (trip van 1000km totaal. Kunnen wij deze kosten in mindering brengen?? Wat als er gebruikssporen of beschadigingen op het instrument zitten? Kunnen deze herstelkosten of waardvermindering dan in mindering gebracht worden? ik ben benieuwd. Mag wel duidelijk zijn dat we er goed ziek van zijn.
  2. Zoals gezegd, wij hebben nog nooit een garantie issue gehad aangezien er nog nooit iets defect is geraakt. Het is echt een complex systeem waarbij de fout zich maar af en toe voordoet. Wij hebben de fout alleen op video van de klant gezien maar ten tijde van onze aanwezigheid niet. Fout zoeken wordt dan erg lastig. Wij hebben van begin af aan altijd aangegeven dat wij dit gaan fixen. Onze service is meer dan uitstekend en ver bovengemiddeld. Wij hebben geen enkele keer ook maar 1 euro in rekening gebracht aangezien wij dit gewoon netjes willen oplossen. ( 2 man dagen en 1000km ri
  3. Ik heb de klant geen enkele kosten in rekening gebracht ook al was de reis in totaal ruim 1000KM. Service staat bij ons op nummer 1 maar het heeft wel zijn grenzen. Geen enkel instrument die wij geleverd hebben heeft een storing gehad. Voordat wij uitleveren wordt ieder instrument een week lang getest. Daar was geen enkel probleem uit naar voren gekomen. Dit is de enige klant die een technisch probleem heeft. Wij hebben nog nooit te maken gehad met een garantie claim. We spreken hier over ongeveer 8500,- euro. Het verbaast mij echt dat zelf a
  4. Goedemiddag, Wij maken instrumenten en heb er eentje geleverd aan een particuliere klant te Duitsland. Op de getekende koopakte die wij hebben opgesteld staat dat op al onze transacties Nederlands recht van toepassing is. Tevens staat er vermeld dat de garantie af fabriek Rotterdam is. Indien de klant wilt dat wij op locatie (Duitsland dus) een reparatie onder garantie moeten uitvoeren wij de reiskosten in rekening mogen brengen. Wij hebben helaas 2 x een technisch probleem bij het geleverde item gehad (zeer complex) welke nu is opgelost. Wij willen gra
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept