Bedankt voor jullie feedback. Ik heb het aankoopbedrag gewoon terug gestort.
Normaal gesproken zou ik de goederen idd gewoon opsturen. Alleen heeft de klant zo veel bij mij gekocht dat het 2 pakketten met verzendkosten à €20 (naar België) zouden zijn. Aangezien de klant normaal gesproken gemiddeld 4 weken over een reactie deed en ik met de zaak ging verhuizen en ook best klaar met de situatie was ;) heb ik het verder verkocht. Heb de klant geïnformeerd dat zij graag binnen 24uur met een oplossing qua ophalen of verzenden van de artikelen kan komen en dat ik mij anders genoodzaakt voel, de artikelen te verkopen. De reactie hierop kwam 6 weken later... Ik heb er van geleerd en zou het zo niet meer aanpakken, maar wilde ook even weten wat de opties van de ondernemer kant zijn.
Ik heb trouwens wel algemene voorwaarden alleen jammer genoeg alleen voor de verhuur van artikelen en niet voor de verkoop, omdat dit 2 takken zijn van mijn bedrijf. Ik verkoop normaal gesproken alleen maar via Instagram, maar ga zeker ook algemene voorwaarden voor de verkoop toepassen.