Jump to content

Steffie1985

Newbee
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  1. De koper heeft sinds maart de tijd gehad de goederen op te halen. In Juli heb ik laten weten dat ik ga verhuizen met de vraag om de goederen zsm op te halen. Dit is tot half/eind september niet gebeurt. Op gegeven moment moet je als winkelier in actie mogen komen lijkt mij. Ik ga hier iig iets met de algemene voorwaarden doen. De schade die de koper heeft geleden kan ik niet invullen, alleen dat als de goederen van essentieel belang zijn, hij sinds maart de tijd had om ze op te halen:)
  2. Bedankt voor jullie feedback. Ik heb het aankoopbedrag gewoon terug gestort. Normaal gesproken zou ik de goederen idd gewoon opsturen. Alleen heeft de klant zo veel bij mij gekocht dat het 2 pakketten met verzendkosten à €20 (naar België) zouden zijn. Aangezien de klant normaal gesproken gemiddeld 4 weken over een reactie deed en ik met de zaak ging verhuizen en ook best klaar met de situatie was ;) heb ik het verder verkocht. Heb de klant geïnformeerd dat zij graag binnen 24uur met een oplossing qua ophalen of verzenden van de artikelen kan komen en dat ik mij anders genoodzaakt v
  3. Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik heb een onderneming in NL. Maanden geleden heeft een klant uit België meerdere artikelen bij mij besteld en meteen betaald. Ze heeft een bedrijf en zou GLS laten sturen om de producten op te halen. Helaas werkt GLS niet met tijdsblokken en moest ik heel de dag wachten voor de koerier. Ik werk altijd buiten huis en kon daarom mijn werkzaamheden niet uit oefenen. Helaas kwam GLS de producten niet ophalen. De klant vond het vervelend en vroeg of zij nog meer kon bestellen en nog heel even kon wachten
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept