LuckyGold

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

LuckyGold's trofeeën

  1. Ik heb mijn zakelijke rekening bij KNAB (laagste kosten) en deze bieden ook creditcards aan van American Express die compleet gratis zijn bij bestedingen van 2500 euro per jaar met de CreditCard. Ook spaar je hier punten en kan je kortingen krijgen (dus veel leuke extra's) deze creditcard werd aangeraden door mijn boekhouder. https://www.knab.nl/zakelijk/betalen/creditcard Voor meer informatie
  2. Mijn PayPal account is geblokkeerd geraakt ongeveer iets meer dan een half jaar geleden met het bericht dat mijn producten of services niet in overeenstemming waren met de voorwaarden van PayPal. Heb met PayPal gebeld en gevraagd wat hier de reden van was en ze zeiden dat elke maand zou worden gekeken of het geld al kan worden vrijgegeven of niet en anders pas na 180 dagen zou worden vrijgegeven (of een deel ervan). Na de 180 dagen kreeg ik een email dat het geld beschikbaar was, en logde gelijk in om te kijken of ik het geld kon opnemen. Nu zag ik tot mijn grote verassing dat het geld (2647 euro) naar PayPal zelf was overgeboekt terwijl ik daar helemaal geen berichtgeven van heb gekregen. Toen ik vroeg waarom dit het geval was kreeg ik deze reactie: Dit is de enige informatie die ze geven. Er staat dus in hun user agreement dat als je meerdere van hun acceptable use policies verbreekt je dus meerdere keren tot een maximum van $2500 per keer van je balance kunnen afhalen. In mijn geval hebben ze dus $3000 aan paypal balance + 50 euro aan paypal balance afgeschreven. Ze willen verder helemaal geen informatie geven welke regels verbroken zijn of verdere toelichting aan het verhaal. Mijn bedrijf handelt in digitale game items en daarom hebben wij ook PayPal gebruikt om betalingen aan te nemen, uiteraard roept deze markt erg veel fraudeurs met zich mee en daarom hadden we enkele geschillen die we in het meeste geval wonnen. PayPal was ook op de hoogte dat ik handelde in deze goederen omdat ik dat meerdere malen aan de telefoon of in een dispute vernoemd heb. Enig idee wat ik hiermee kan en wat voor actie ik zou kunnen nemen? Mvg, Michiel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.