Jeroentiee

Junior
  • Aantal berichten

    13
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Voornaam
    Jeroen

Jeroentiee's trofeeën

  1. Hier staat toch letterlijk als je internet op is worden er geen extra kosten in rekening gebracht? Misschien snap ik het niet..
  2. @UwJurist Ik neem aan dat u ervaring heeft met dit soort situaties ;) Als ik betaal heb ik helemaal geen poot op om te staan toch?
  3. @Bert. http://www.kpn.com/buitenland deze link staat in het voorblad van mijn contract. zie screenshot in eerste post. Het is toch bijzonder als het allemaal zo duidelijk en simpel is wij met z'n vieren er amper achterkomen hoe het nu zit..
  4. Dag allemaal, Ik heb/had een contract afgesloten bij KPN voor mobiel bellen/sms internet etc 10 GB etc. Nu kreeg ik na een tweetal facturen van een paar honderd euro. Dit begreep ik niet. Dus ik ging op onderzoek uit en ik kwam erachter dat KPN alles meer dan een 10GB verbruik extra in rekening brengt. Dit had ik niet aan zien komen omdat KPN claimt als je 10 GB verbruikt hebt je snelheid verlaagt. Er stond de volgende link in mijn contract: Vervolgens kom je dan hier uit: Zoals je ziet kom ik uit op de verkeerde pagina, je moet hier op 'zakelijk' drukken. Dat ik gemist. Eigenlijk hebben ze mij de verkeerde link gestuurd.. Daarnaast was ik jaren gewend dat ze de snelheid verlagen zoals ze bij Odido wel doen. Dus er gingen geen alarmbelletjes af toe ik van die standaard smsje kreeg van KPN: 'Geachte klant, u heeft 100% van uw NL-EU databundel verbruikt. Vanaf nu geldt het buitenbundeltarief tenzij er nog groepstegoed beschikbaar is. Mvg, KPN.' Ik was immers in de veronderstelling dat mijn internetsnelheid verlaagd ging worden. Dit is nu achteraf: nu kijk ik verder in mijn contract en daar wordt ook weer verwezen naar een algemene link waar je de keuze hebt uit tig van algemene voorwaarden: https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/zakelijk/kpn-een-mkb Welke moet je nu hebben? Mij ben je kwijt nu ;) In mijn contract staan geen algemene voorwaarden, die moet ik zelf maar vinden op hun website... Ik heb een klacht ingediend, maar er wordt gemaand tot betalen, inhoudelijk wordt er niet op ingegaan. Bel ons voor 28 mei 2024 'Dan kunnen we voorkomen dat we de schuld moeten registreren. Een registratie heeft bijvoorbeeld negatieve gevolgen bij het afsluiten van toekomstige leningen en abonnementen.' <--- is dit waar? kunnen ze dit zomaar doen? Ik vind dat ik niet goed ben ingelicht over de algemene voorwaarden en zeker ben misleidt door verkeerde informatie te verstrekken via de email over het internetgebruik. Is dit juridisch ook zo? Ik hoor graag van jullie. Gr, Jeroen
  5. en waar heb je deze ondernemers ontmoet?
  6. Dank Norbert, dat is een waardevolle tip!
  7. Dank Norbert, voor je antwoord. Klopt, dit advies werd mij ook gegeven 'start zelf iets'. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit kan & wil ook i.v.m. beperkte tijd die ik heb. Ik laat het even bezinken. nogmaals bedankt voor je input.
  8. Dag allemaal, Mijn naam is Jeroen 33 jaar oud en eigenaar van vastgoedfotovideo.nl gevestigd in Veenendaal. Gestart in 2017, sinds 2021 één fulltime medewerker in dienst. Altijd veel genetwerkt in de omgeving en daarbuiten. Lokale ondernemersclub maar ook lid geweest van de BNI. Nergens voelde ik mij echt 'thuis'. BNI vond ik te 'geforceerd' waar je je bijna verplicht voelt om bijvoorbeeld een getuigschrift te schrijven voor je medelid. Ben je geen lid dan krijg je ook geen business meer van de leden. De lokale ondernemersclubs waren/zijn het ook niet... allemaal ondernemers met grotere bedrijven waar je niet tussen komt met je eenmanszaak en die je niet zagen staan. De click was/is er gewoon niet. Tenminste, dat was mijn ervaring ;) Zelf ben ik al jaren lid van het https://ondernemersklankbord.nl/. Eens in de zoveel tijd komt er een vast iemand van het ondernemers klankbord langs voor gesprek. Veel van geleerd, maar ik vind de contactmoment te weinig. Daarnaast heb je ook wel eens behoefte om met andere ondernemers te sparren. Wat ik zoek: - Ondernemers die ambitie hebben of al persoon in dienst hebben om hun bedrijf te bouwen. - Ondernemers die hun bedrijf al gebouwd hebben en wellicht al verkocht hebben. - Dus niet om elkaar zozeer opdrachten toe te schuiven, dat mag wel natuurlijk. Maar meer het persoonlijke/sociale/zakelijke aspect waar ik naar op zoek ben. Eigenlijk zoek ik ondernemers die behoefte hebben om hun kennis/expertise te delen maar ook zelf met bepaalde vraagstukken zitten waar we elkaar kunnen aanvullen en accountable houden. En ondernemers die wat verder zijn in het bouwen van hun bedrijf. Ik weet niet of het zo duidelijk is wat ik schrijf. Ik hoor het wel. Gr, Jeroen
  9. Dag allemaal, Bedankt voor jullie waardevolle antwoorden, het is mij duidelijk nu. Wat ik nu ga doen weet ik no niet, ik weet in iedergeval waar ik sta nu. Fijne dag!
  10. Dag allemaal, Ik huur nu een ruimte in een bedrijfsverzamelpand. De verhuurder schakelt een IT bedrijf in welke welke de internetaansluiting regelt binnen het pand. Toen ik deze ruimte ging huren was ik niet op de hoogte (staat ook niet in verhuurcontract) dat ik niet vrij was in het kiezen van een internetprovider binnen het pand. Via ziggo is er een aansluiting geregeld en elke huurder €50 ex btw vragen voor het internet. Ze zijn niet vrij een andere provider te kiezen. Is dit de normale gang van zaken? Graag hoor ik van andere ondernemers welke in een soortgelijke situatie zitten. Gr, Jeroen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.