iemand heeft mij een lead doorgespeeld waar een opdracht is uitgekomen. Hierover heb ik met die persoon een afspraak over referral fees. Nou is die persoon een particulier en gaat ie mij een factuurtje ofzo sturen, waar ie WEL BTW OPZET, maar geen BTW-nummer! Hij zegt dat ie het met een accountant overlegd heeft en dat het kan, maar ik vraag me dan af of ik het in de boekhouding kan verwerken.
Kan iemand wel BTW verrekenen zonder BTW nummer te hebben (kortom: bestaat er zoiets als kleine ondernemers die BTW vrijstelling hebben en dus ook geen BTW nummer hoeven aan te vragen)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Alef Arendsen
Alef Arendsen
Hi all,
iemand heeft mij een lead doorgespeeld waar een opdracht is uitgekomen. Hierover heb ik met die persoon een afspraak over referral fees. Nou is die persoon een particulier en gaat ie mij een factuurtje ofzo sturen, waar ie WEL BTW OPZET, maar geen BTW-nummer! Hij zegt dat ie het met een accountant overlegd heeft en dat het kan, maar ik vraag me dan af of ik het in de boekhouding kan verwerken.
thnx,
Alef
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1017-btw-voor-referral-fees/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag