Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michel v
Michel v
Goedenmiddag,
Allereerst zal ik mij even kort voorstellen aangezien ik nieuw ben hier op het forrum.
Ik ben Michel, 23 jaar en werk momenteel fulltime voor een baas.
Ben al een aantal jaar van plan om voor me zelf te beginnen, en wil nu rustig aan eens gaan beginnen met een webwinkel.
Ik heb al wel een hoop informatie via internet en de startersdag van kvk gevonden, maar toch heb ik nog een hoop vragen.
Vooral op het gebied van administratie enz weet ik zo goed als nix
Wat ik graag zou willen weten is het volgende:
De producten die ik wil gaan verkoopen kosten al snel rond de 900 euro incl Btw. (Inkoop)
Dat houd even makkenlijk gezegt in dat ik daar al gauw 175 euro belasting over betaal.
Nou vroeg ik me zelf af: Stel ik verkoop het product voor 920 euro hoe zit dat dan met de btw?
Klopt het dat ik dan over 20 euro "winst"belasting betaal, en ik later de 175 euro van de belasting kan terug vragen, of werkt het zo niet?
Alvast bedankt voor de eventuele reactie's.
Mvg Michel
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10237-btw-en-belasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag