Ga naar inhoud

Marketing en verkopen

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Je ziet een geweldig meisje op een feestje. Je gaat naar haar toe en zegt: "Ik ben fantastisch in bed."

 

Dat is Direct Marketing.

 

Je bent op een feestje met een stel vrienden en je ziet een geweldig meisje. Een van je vrienden gaat naar haar toe, wijst naar jou en zegt: "Hij is fantastisch in bed."

 

Dat is Advertising.

 

Je ziet een geweldig meisje op een feestje. Je gaat naar haar toe en vraagt haar telefoonnummer en dat krijg je ook. De volgende dag bel je

haar op en zegt: "Hallo, ik ben fantastisch in bed."

 

Dat is Telemarketing.

 

Je bent op een feest en je ziet een geweldig meisje. Je staat op, trekt je stropdas recht, loopt naar haar toe en schenkt haar een drankje in. Je doet de deur voor haar open, raapt haar tas op die ze heeft laten vallen, biedt haar een lift aan en zegt dan: "Ik ben fantastisch in bed."

 

Dat is Public Relations.

 

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Ze komt naar je toe en zegt: "Ik hoor dat je fantastisch bent in bed."

 

Dat is Brand Recognition.

 

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je vraagt haar emailadres en stuurt haar het volgende: "Ik ben fantastisch in bed."

 

Dat is E-Commerce.

 

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je doet heel serieus en zegt: "Ik ben fantastisch in bed."

 

Dat is Business to Business.

 

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je gaat eerst alle vriendinnen van haar versieren en laat haar tot de ontdekking komen dat jij fantastisch bent in bed.

 

Dat is pull strategy or trend setting.

 

Tot slot: Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je gaat erop af, pakt haar beet, en neemt haar mee naar bed, waar zij tot de ontdekking komt dat jij fantastisch bent bed.

 

Dat is pas VERKOPEN!!!

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

Geplaatst:

De Jury

LOL :D

 

Maar eh? Ik ben blond en ik val op jongens (nou ja, echte mannen dan) hoe moet dat dan? Ben ik dan het gat in de markt?

 

 

Geplaatst:

Persoon

Was dit een speciale uitleg voor Maris ???

 

;D ;D

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Geplaatst:

zrski

Zie je, ik heb dat hele NIMA spul niet nodig... dis toch logisch ;D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Persoon

Je moet dingen ook nooit moeilijker maken...

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik ben op een feestje en er komt een jongen naar mij toe en zegt "ik ben fantatisch in bed"

 

Dat is spam

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

zrski

LOL! Dat is helemaal waar... Maar de spammers zullen zeggen dat dat van je kleding af hangt (of is die te ver gezocht) ;) ;D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

R.I.P. - Benm

Hmm.. en dat knietje is dan zeker de opt-out link?

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Je bent op een feestje en je ziet een geweldig meisje. Je gaat eerst alle vriendinnen van haar versieren en laat haar tot de ontdekking komen dat jij fantastisch bent in bed.

 

Dat is Multi Level Marketing

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Annedien Hoen

Hoe zou deze zijn als opt-out marketing?

:-\

 

 

Geplaatst:

Annedien Hoen

Laat staan experience marketing of VIRAL marketing ;)

Geplaatst:

zrski

LOL, vooral die viral marketing is scary ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.