Ik wil samen met twee compagnons een eigen zaak beginnen. We zijn al bij de accountant geweest. Hij raadde ons aan om drie personal holdings op te richten en 1 werkmaatschappij. De notariskosten voor het oprichten van een BV (i.o.) zijn echter 800 euro. Vier maal 800 euro kunnen we op dit moment niet tevoorschijn toveren. We hebben wel al op korte termijn een klant.
Is het mogelijk om eerst 1 BV i.o. op te richten voor de komende maand zodat we alvast activiteiten kunnen ontplooien en in een later stadium de drie personal holdings op te richten?
Kunnen wij drieëen als aandeelhouder optreden in de BV?
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt voor de moeite!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paul van Erk
Paul van Erk
Hi,
Ik wil samen met twee compagnons een eigen zaak beginnen. We zijn al bij de accountant geweest. Hij raadde ons aan om drie personal holdings op te richten en 1 werkmaatschappij. De notariskosten voor het oprichten van een BV (i.o.) zijn echter 800 euro. Vier maal 800 euro kunnen we op dit moment niet tevoorschijn toveren. We hebben wel al op korte termijn een klant.
Is het mogelijk om eerst 1 BV i.o. op te richten voor de komende maand zodat we alvast activiteiten kunnen ontplooien en in een later stadium de drie personal holdings op te richten?
Kunnen wij drieëen als aandeelhouder optreden in de BV?
Hopelijk kunnen jullie me helpen. Alvast bedankt voor de moeite!
Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10328-bv-oprichten-met-drie-aandeelhouders/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag