Interessant congres over mond-tot-mond reclame deze week in Hilton Soestduinen, verslagen vind je op Marketingfacts, Frankwatching en Molblog.
Uit de laatste tien tips van Tomtom voor de omgang met bloggers en forums:
Do’s
- monitoren van de discussies
- uitnodigen voor gesprek
- persoonlijk contact
- laten deelnemen aan evenementen
- serieus zijn met feedback die TomTom ontvangt
Dont’s
- niet zelf posten, zeker niet anoniem
- behandel de bloggers en forumeigenaren niet als reguliere journalisten, dat wil zeggen, stuur geen persberichten in marketing- en pr-taal op ze af:-)
- wees eerlijk (jok niet)
- verwacht niet alleen positieve feedback
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
TwaBla
TwaBla
Interessant congres over mond-tot-mond reclame deze week in Hilton Soestduinen, verslagen vind je op Marketingfacts, Frankwatching en Molblog.
Uit de laatste tien tips van Tomtom voor de omgang met bloggers en forums:
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag