Hallo iedereen. Ik ben kleine zelfstandige (vertaler), en weet dat ik alle aangeschafte inventaris boven de 450 euros af moet schrijven over enkele jaren. Maar ik heb natuurlijk daarnaast ook afgelopen jaren allerlei andere dingen aangeschaft, zoals software,boeken,stoel etc etc die minder dan 450 euro waren.
Mijn vraag is: bestaat mijn inventaris voor mijn boekhouding naast mijn computer ook uit deze andere aangeschafte benodigdheden?
Bedankt voor jullie advies! - Jer
[onderwerp verduidelijkt - mod]
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jer
Hallo iedereen. Ik ben kleine zelfstandige (vertaler), en weet dat ik alle aangeschafte inventaris boven de 450 euros af moet schrijven over enkele jaren. Maar ik heb natuurlijk daarnaast ook afgelopen jaren allerlei andere dingen aangeschaft, zoals software,boeken,stoel etc etc die minder dan 450 euro waren.
Mijn vraag is: bestaat mijn inventaris voor mijn boekhouding naast mijn computer ook uit deze andere aangeschafte benodigdheden?
Bedankt voor jullie advies! - Jer
[onderwerp verduidelijkt - mod]