Op dit moment zijn wij bezig met het "restylen" van onze website. Daarbij willen wij videostreams laten zien van onze tussenpersonen. De tussenpersonen zijn daar enthousiast over. In Amerika is dat "hot" op dit moment. Wat is jullie mening daarover? en gaat het ten koste van je snelheid? Zijn er bedrijven (zoals videoegg) waarop je kunt inloggen zodat ik mijn site niet zwaarder hoeft te maken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rein
Rein
Beste HLers,
Op dit moment zijn wij bezig met het "restylen" van onze website. Daarbij willen wij videostreams laten zien van onze tussenpersonen. De tussenpersonen zijn daar enthousiast over. In Amerika is dat "hot" op dit moment. Wat is jullie mening daarover? en gaat het ten koste van je snelheid? Zijn er bedrijven (zoals videoegg) waarop je kunt inloggen zodat ik mijn site niet zwaarder hoeft te maken.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Ik hoor het wel
De eerste online horecawinkel
www.budgethoreca.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10462-video-stream-op-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag