Ik ben bezig met een ondernemingsplan die 2 concepten convineert.
1 Natuur producten kleiding van natuur materialen en accesoires vitamines, body builders voeding, accesoires en kleding
2 Decoratieve antiek/curiosa en interieur accesoires.
Het interieur straalt een 18de-eeuwse apotheek uit en de winkel wordt "Bio Empire" genoemd
Nu moet ik voor het ondernemingsplan de doelgroep beschijven.
Ik zou in gay tijdschriften en websites en sportscholen adverteren en daarom weet ik dat ik klanten van de gay comunity zou hebben.
Ik kan mij ook voorstellen dat bepaalde artikelen zouden andere soort van mensen aantrekken.
maar ik wil graag op een meer professionele manier dan door het aannemen mijn doel groep willen beschrijven. Hebt u tips? Ik ben spaanstalig sorry voor de fouten.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ccarloss
ccarloss
Ik ben bezig met een ondernemingsplan die 2 concepten convineert.
1 Natuur producten kleiding van natuur materialen en accesoires vitamines, body builders voeding, accesoires en kleding
2 Decoratieve antiek/curiosa en interieur accesoires.
Het interieur straalt een 18de-eeuwse apotheek uit en de winkel wordt "Bio Empire" genoemd
Nu moet ik voor het ondernemingsplan de doelgroep beschijven.
Ik zou in gay tijdschriften en websites en sportscholen adverteren en daarom weet ik dat ik klanten van de gay comunity zou hebben.
Ik kan mij ook voorstellen dat bepaalde artikelen zouden andere soort van mensen aantrekken.
maar ik wil graag op een meer professionele manier dan door het aannemen mijn doel groep willen beschrijven. Hebt u tips? Ik ben spaanstalig sorry voor de fouten.
{titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10838-businessplan-voor-winkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag