Onlangs is een kennis die mij een bedrag schuldig was, zijn belofte niet nagekomen en heeft mij gezegd dat hij in plaats van het geld die ik zou moeten krijgen zijn zelfgemaakte websites kan verkopen. Het zijn er niet een maar een behoorlijk aantal. Volgens hem kon ik door het doorverkopen van zijn sites meer kan verdienen dan hij mij schuldig was. Hij heeft er over dat een site een marktwaarde heeft van 300 euro.
Ik had geen andere keus en heb het maar geaccepteerd (beter iets dan niets).
Mijn vraag is, kan ik die sites wel doorverkopen?? Zo ja, waar en voor welke prijs?? De sites zien er op zich prima uit...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Geachte levellers,
Onlangs is een kennis die mij een bedrag schuldig was, zijn belofte niet nagekomen en heeft mij gezegd dat hij in plaats van het geld die ik zou moeten krijgen zijn zelfgemaakte websites kan verkopen. Het zijn er niet een maar een behoorlijk aantal. Volgens hem kon ik door het doorverkopen van zijn sites meer kan verdienen dan hij mij schuldig was. Hij heeft er over dat een site een marktwaarde heeft van 300 euro.
Ik had geen andere keus en heb het maar geaccepteerd (beter iets dan niets).
Mijn vraag is, kan ik die sites wel doorverkopen?? Zo ja, waar en voor welke prijs?? De sites zien er op zich prima uit...
Met vriendelijke groet,
Onur
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10933-websites-verkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag