Ik weet niet of dit het juiste onderdeel is. Anders moeten jullie hem maar verplaatsen naar het juiste forum.
Ik ben de eigenaar van een licht en geluidsverzorgingsbedrijf. Nu krijgen wij steeds meer aanvragen om bij onze vaste klanten ook een vaste installatie aan te leggen en/of te onderhouden.
Tot nu toe besteden wij dit steeds uit. Maar we zijn nu op een punt aangekomen om dit zelf te gaan doen.
Maar welke diploma's heb je hier precies voor nodig.
De KVK zegt:
AOV;
vakbekwaamheid electrotechniek;
Terwijl andere websites weer zeggen dat je alleen:
Elektrotechnisch Installateur's diploma;
nodig hebt.
Op dit moment heb ik mijn HOV (AOV voor horeca). Graag zou ik ook willen weten of ik dit kan overzetten en/of dat ik dan opnieuw examen moet doen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Ik weet niet of dit het juiste onderdeel is. Anders moeten jullie hem maar verplaatsen naar het juiste forum.
Ik ben de eigenaar van een licht en geluidsverzorgingsbedrijf. Nu krijgen wij steeds meer aanvragen om bij onze vaste klanten ook een vaste installatie aan te leggen en/of te onderhouden.
Tot nu toe besteden wij dit steeds uit. Maar we zijn nu op een punt aangekomen om dit zelf te gaan doen.
Maar welke diploma's heb je hier precies voor nodig.
De KVK zegt:
AOV;
vakbekwaamheid electrotechniek;
Terwijl andere websites weer zeggen dat je alleen:
Elektrotechnisch Installateur's diploma;
nodig hebt.
Op dit moment heb ik mijn HOV (AOV voor horeca). Graag zou ik ook willen weten of ik dit kan overzetten en/of dat ik dan opnieuw examen moet doen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag