• 0

karpervoermachine - zou dit wat kunnen worden?

Hallo een kennis van mijn vader is karper visser en heeft gevraag of m'n vader mischien een boilie machine zou kunnen maken een boilie is een ronde bal van verschillende grondstoffen die te voeren zijn aan karpers zowel als lokvoer als aas , deze machines worden gewoon voor 1250 euro aangeboden hier http://www.carpobsession.nl/RRT/site/component/option,com_wrapper/Itemid,38/

 

en ik lees niets over garantie nu leek het mij wel leuk om deze machines te gaan bouwen voor minder geld en met garantie denken jullie dat hier markt voor is ?

 

Mvgr Glenn

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ziet er niet erg ingewikkeld uit als het slechts uit twee (nylon ?) rollen bestaat en een metalen onderstel.

 

Het gaat er echter om hoeveel van dit soort apparaten je kunt verkopen, en op welke manier jij je klanten gaat vinden die deze machine willen kopen.

En minstens zo belangrijk, wat doen je concurrenten, de prijs verlagen.

 

Dit zijn meer van die projecten die je gewoon moet beginnen, en verder niet teveel van verwachten denk ik, maar het kan het begin zijn van iets groters.

Link naar reactie
  • 0

 

Wanneer je apparaten aan consumenten verkoopt, moeten ze het gewoon doen bij normaal gebruik gedurende de hele economische levensduur. Die 'garantie' geeft de wet. Maw: de koper mag klagen wanneer dat ding het begeeft. Neemt niet weg dat je met een goeie garantie een stuk sympathieker overkomt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hi gekkepitte,

If you click on the website on ( boiliemachine) and then on (worstenspuit) you will see that next to the machine there is a sort of motor controller. This because every time you use the machine it only has to turn the rollers one time to make some boilies.

If the motor controller is not there then people will be tempted to drop the sausage made by the worstenspuit onto the moving rollers.

Being a carp fisherman and an industrial electrician I have seen enough accidents and you can’t catch carp on finger tips!!!!

 

If at first you dont succeed,

skydiving is not for you.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 55 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.