• 0

info over betaling uitzendkrachten?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Boug,

 

Bel de grotere uitzendbureau's voor deze informatie. Jij bent hun klant, ze kunnen je perfect informeren over de voorwaarden.

 

Ik zag in een andere draad dat je om informatie over belastingzaken vraagt. Vraag de ondermershandleiding van de belasting aan(http://www.belastingdienst.nl/).

 

Verder zou ik je aanraden met een boekhoud en administratie bureau te werken als kennis tekortschiet op het gebied van financiën en belastingen.

Link naar reactie
  • 0

zijn er ook boekhouders die je kunt inhuren zodat deze persoon jou kan begleiden totdat je het snapt?

 

@BouG

Je hebt hier nu een behoorlijk aantal vragen gesteld op dit forum, bij vele van deze vragen krijg ik niet de indruk dat je zelf je best gedaan hebt dingen op voorhand uit te zoeken. Het lijkt er meer op dat je op nogal gemakzuchtge manier hier je vragen neerplempt en rustig afwacht tot de antwoorden binnen komen.

Op een goed moment zullen andere bezoekers dat ook doorkrijgen en zal deze bron voor jou opdrogen, je antwoorden zul je dan elders moeten zoeken.

Als je er blijk van geeft zelf eerst dingen uitgezocht te hebben alvorens je hier je vragen stelt, wekt dat meer sympathie, en eigenlijk nog veel belangrijker, van zelf zaken uitzoeken zul je wijzer worden dan van de standaard antwoorden die hier op je bord belanden.

Link naar reactie
  • 0

zijn er ook boekhouders die je kunt inhuren zodat deze persoon jou kan begleiden totdat je het snapt?

 

@BouG

Je hebt hier nu een behoorlijk aantal vragen gesteld op dit forum, bij vele van deze vragen krijg ik niet de indruk dat je zelf je best gedaan hebt dingen op voorhand uit te zoeken. Het lijkt er meer op dat je op nogal gemakzuchtge manier hier je vragen neerplempt en rustig afwacht tot de antwoorden binnen komen.

Op een goed moment zullen andere bezoekers dat ook doorkrijgen en zal deze bron voor jou opdrogen, je antwoorden zul je dan elders moeten zoeken.

Als je er blijk van geeft zelf eerst dingen uitgezocht te hebben alvorens je hier je vragen stelt, wekt dat meer sympathie, en eigenlijk nog veel belangrijker, van zelf zaken uitzoeken zul je wijzer worden dan van de standaard antwoorden die hier op je bord belanden.

 

mag ik vragen wat het nut van deze forum is? het is toch de bedoeling dat je hier kennis kan opdoen?

Link naar reactie
  • 0

 

mag ik vragen wat het nut van deze forum is? het is toch de bedoeling dat je hier kennis kan opdoen?

 

Het nut van een forum is dingen te vragen die je niet weet. Of juist dingen te posten waarvan je denkt dat andere leden goede informatie aan kunnen hebben. Je wilt een bedrijf beginnen. Een synoniem daarvoor kan zijn zelfstandig ondernemer! Zoek eerst zelf je vragen zijn te simpel vind ik, zelfkennis laat bovendien zien dat je gemotiveerd bent!

 

Met vriendelijk groet,

Ruud Menting

Link naar reactie
  • 0
mag ik vragen wat het nut van deze forum is? het is toch de bedoeling dat je hier kennis kan opdoen?

 

Moest door het gebruik van de woorden 'zelfstandig ondernemer' door Servicetaget denken aan de betekenis. Je opmerking sluit daar niet helemaal op aan. Althans vragen naar dingen die je zelf eenvoudig uit kunt zoeken door even te bellen naar een uitzendburo vallen er niet onder.

 

zelf·stan·dig (bn.)

1 op zichzelf staand => autonoom, onafhankelijk;

on·der·ne·men (ov.ww.)

1 op zich nemen, beginnen te doen

2 [econ.] speculeren

on·der·ne·mend (bn.)

1 niet bang om iets groots of moeilijks te ondernemen => initiatiefrijk

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.