HL in de Sprout

Aanbevolen berichten

Haha die ben ik inderdaad ook tegengekomen, dat is gewoon lui of niet capabel om zelf even de brains te laten kraken. De meeste studenten zijn inderdaad liever lui dan moe :)

 

Zulke topics mogen van mij per direct verwijderd worden, even een melding er bij dat zulke topicis niet getolereerd worden ter goede orde.

 

Die frisse blik doe je niet op die heb je doordat je mogelijk op een andere manier tegen dingen aan kijkt.

 

ZEURMODE AAN

Ik heb laatst een topic gestart, notabene in het offtopic gedeelte. Uitspraken van Loesje die mij toch op de een of andere manier aangrepen mbt de ondernbemersgeest. Is deze direct verwijderd zonder mij op de hoogte gesteld te hebben, ik een nette mail erachteraan gestuurd niets terug gekregen. Dat vind ik dan jammer toevallig een mopperator geweest ?

ZEURMODE UIT

 

Link naar reactie

Och Peter,

 

Dat is nog niets in vergelijking met het mailtje dat ik enkele weken geleden ontving via de mailbox van een van mijn internetprojecten van een spruitjesdame. Wat een digitaal platform voor ondernemers moet met maandelijks 10 gratis exemplaren van een papieren blaadje ontgaat mij in ieder geval volledig.

Maar misschien dat er hier mensen zijn die graag maandelijks een van de 10 gratis exemplaren ontvangen uit het aanbod aan Ondernemersnetwerken.nl. Ik zou zeggen stuur mevrouw een mailtje en breng haar vooral mijn hartelijke groeten over.

 

Karen (die een verklaring voor deze bijzondere marketingactie zeer op prijs stelt)

 

*****

Geachte Heer/Mevrouw

 

Hierbij stuur ik u extra informatie op, over het ondernemersvakblad Sprout.

Wellicht vindt u het interessant om elke maand gratis 10 exemplaren te ontvangen.

 

Hieronder zal ik kort het ondernemersvakblad Sprout introduceren.

Sprout Magazine:

De nieuwe ondernemer is eigenzinnig en ambitieus. Een positief persoon die bewust kiest om te gaan ondernemen. Niet eens zozeer om rijk te worden, maar omdat ondernemen het leukste en spannendste is dat er bestaat. De vrijheid lokt. De risico's worden op de koop toegenomen. De nieuwe ondernemer is een harde werker, maar geen zwoeger, is een denker maar geen tobber, houdt van kansen pakken, maar laat zich wat graag inspireren. Bij deze geest hoort Sprout. Sprout is een cc titel die wordt verspreid onder directeur/ eigenaar van een onderneming van eenmanszaak tot 200 medewerkers, minimaal MBO+ niveau, leeftijd tussen 25-55 jaar.

 

Het aantal abonnees is op dit moment ruim 24.000 en de verspreiding is 140.000. In februari bestaat Sprout 2 jaar en daar zijn we trots op, het blad wordt in de markt zeer goed ontvangen.

 

Graag hoor ik of u interesse heeft in deze samenwerking, hieronder vindt u mijn contactgegevens. Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

 

Voor meer informatie kunt u op onze website www.sprout.nl kijken.

 

Bedankt voor uw aandacht en vriendelijke groeten,

 

E. A.

e-mail: marketingmt.2@bp.vnu.com

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Ze denken dat Karen een heel groot bedrijf heeft...? Ik heb ook ooit eens zo'n mailing in de brievenbus gehad: een pakket met 25 folders, 25 enveloppen, 25 brieven, 25 etc. van National Academic. In de tijd dat de nieuwe zorgverzekering inging, die dachten zeker ook dat ik met zijn vijfentwintigen ben. Wat een papierverspilling zeg. En verspilling vna portokosten,want het was een behoorlijke doos die afgegeven werd. Soms is het zoooo duidelijk dat ze maar lukraak wat ronsdsturen ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 118 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.