Ik ben 2 jaar geleden samen met iemand een engelse ltd. gestart waarin wij beide 50% van de aandelen houden. Nu 2 jaar later gebeurd er nog weinig en ben ik niet tevreden over het werk dat mijn collega doet.
Ik wil er mee stoppen. Ik heb geen intresse om mijn collega uit te kopen, ik zou graag willen dat hij dit bij mij doet. Het bedrijf heeft een aantal vaste klanten en draait een kleine winst. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
icthulp
icthulp
Ik ben 2 jaar geleden samen met iemand een engelse ltd. gestart waarin wij beide 50% van de aandelen houden. Nu 2 jaar later gebeurd er nog weinig en ben ik niet tevreden over het werk dat mijn collega doet.
Ik wil er mee stoppen. Ik heb geen intresse om mijn collega uit te kopen, ik zou graag willen dat hij dit bij mij doet. Het bedrijf heeft een aantal vaste klanten en draait een kleine winst. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11466-uitkopen-uit-ltd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag