Niet wetend in welke rubriek ik dit het beste kon plaatsen koos ik deze maar.
Ik ben op zoek naar info over een Japans concept wat naar ik meen ongeveer een jaar geleden in het nieuws was. Ik kan er niets meer over vinden en weet ook geen namen meer.
Het ging over een bedrijf dat leden aan zich bond waardoor het dankzij het grote aantal leden grote kortingen kon bedingen bij fabrikanten voor bep producten. De leden konden dan regelmatig genieten van een product dat voor een sterk gereduceerde prijs te koop werd aangeboden aan alleen de aangesloten leden. Een soort -inkooporganisatie voor de directe consument idee- was het.
Heeft iemand voor mij daar informatie over. Een link of naam, etc?
Nb
Ik schrijf 'Japans concept' maar ben niet 100% zeker dat het Japans was en kan ook een ander oosters land zijn geweest.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
One
One
Hai,
Niet wetend in welke rubriek ik dit het beste kon plaatsen koos ik deze maar.
Ik ben op zoek naar info over een Japans concept wat naar ik meen ongeveer een jaar geleden in het nieuws was. Ik kan er niets meer over vinden en weet ook geen namen meer.
Het ging over een bedrijf dat leden aan zich bond waardoor het dankzij het grote aantal leden grote kortingen kon bedingen bij fabrikanten voor bep producten. De leden konden dan regelmatig genieten van een product dat voor een sterk gereduceerde prijs te koop werd aangeboden aan alleen de aangesloten leden. Een soort -inkooporganisatie voor de directe consument idee- was het.
Heeft iemand voor mij daar informatie over. Een link of naam, etc?
Nb
Ik schrijf 'Japans concept' maar ben niet 100% zeker dat het Japans was en kan ook een ander oosters land zijn geweest.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11715-gezocht-info-inkoopclubs/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag