• 0

Waarom organiseert niet iemand een HL Silicon Valley trip?

Waarom organiseert niet iemand een HL Silicon Valley trip? NBSO wil dat wel supporten denk ik. Met bezoeken aan SVASE, Software Development Forum, een incubator, etc. Ik wil wel helpen het programma samen te stellen en uit te voeren.

Aanbevolen berichten

• 0

Zelf wil ik wat investeerders ontmoeten om uit te nodigen voor een investorslunch op HI07 (net als vorig jaar). HI07 is op 10 oktober, dus ik wil niet te laat in augustus. Tenzij we al wat agenda's van die knakkers kunnen reserveren, dan kan ik ook eind augustus.

Half augustus dan? de week van 13 augustus?

• 0

ik denk dat mijn gezin het mij niet in dank zou afnemen als ik niet met hun meeging op vakantie. ;D

Na 16/8 schikt mij beter. Ben benieuwd wat de anderen voor data hebben.

weekje later? 20/8

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

• 0

Zelf wil ik wat investeerders ontmoeten om uit te nodigen voor een investorslunch op HI07 (net als vorig jaar). HI07 is op 10 oktober, dus ik wil niet te laat in augustus. Tenzij we al wat agenda's van die knakkers kunnen reserveren, dan kan ik ook eind augustus.

Half augustus dan? de week van 13 augustus?

Dat zou mij goed uitkomen. weekje eerder mag ook.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 0

Weekend van 10-12 augustus kan ik niet. Rest van de weekenden wel.

OK, KL605 op 14/8, wo/do/vr business. za/zo fun, ma KL606.

TOP!

• 0

TOP!

Heb gecheckt bij Ella, als zij niet zegt "andere data zijn handiger". dan doen we het zo. Kom jij met dingen die je zelf in het programma wilt hebben? Geldt voor anderen ook. En ik denk dat er wel een stuk of zes mensen moeten zijn, toch? Dus nu wat mensen werven.

• 0

Degene die ik heeel graag wil ontmoeten zijn Tim Draper en Guy Kawasaki. Verder iedereen die interessant is om naar Nederland te halen.

• 0

ik moet nog even nadenken en regelen, is mij eigenlijk twee dagen te vroeg (ben dan nog op vakantie).

ik laat gauw van me horen.

p.s. heb Rutger van Sprout gesproken, ivm sponsoring,

hij neemt het met Louis op....

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

• 0

TOP!

Ter informatie: 942 euro voor een heen en weer retourtje. di 14/8 heen, ma 20/8 terug

• 0

Ik denk dat ik wel een aantal van onze Angels mee kan krijgen. Is er iets speciaals te doen in die week?

• 0

TOP!

Ter informatie: 942 euro voor een heen en weer retourtje. di 14/8 heen, ma 20/8 terug

ik heb nog een paar honderduizend flying dutchman punten van de klm, dus ik vlieg gratis ;D

• 0

ik heb nog een paar honderduizend flying dutchman punten van de klm, dus ik vlieg gratis ;D

Nou, vergeet dat maar. Ik heb ook tig punten maar als ik daar een vlucht wil boeken kan dat niet. Ook upgraden lukt niet, tenzij je een ticket koopt dat zo duur is dat je net zo goed gelijk business class kan kopen. Ik vloog laatst van Amsterdam naar Londen, als ik betaalde rechtstreeks, met punten gratis, via Parijs.

• 0

Ik begrijp van Nils dat het niet doorgaat/is gegaan, omdat de meeste deelnemers zijn afgehaakt? Dat is jammer. Terwijl ik precies op een van die dagen een presentatie van Guy Kawasaki heb bijgewoond, daar had Nils ook bij kunnen zijn :-)

• 0

Tja Christine,

Ik zit nu vol op in de acquisitie van participanten voor Holland Innovation. We proberen daar vooral grote bedrijven bij te betrekken, maar man o man wat gaat dat moeizaam. Het not invented here syndroom neemt monstreuze vormen aan. Anyway, na 10 oktober krijg ik weer wat ruimte. In april hebben we hier de EBAN conferentie (in Arnhem). Dan komen alle europese businessangelsnetwerken samen. We gaan proberen om tijdens die conferentie een parallele conferentie te organisaren met name voor de top angel investors uit europa en amerika en de beste groeibedrijven uit europa. Voor die tijd moet ik bij je langs komen natuurlijk.

• 0

uitstel is geen afstel.

we komen echt een keer!

Je bent altijd welkom maar ik denk niet dat ik dan kan helpen organiseren. Maar dat hoeft ook niet, want daar hebben we Ella voor.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar