Hoekjan Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Hoekjan Junior 14 0 Wat betekent in het beleggingsleven nu eigenlijk de begrippen: 1. Tobben 2. Toppen Bij voorbaat dank. [edit mod] titel aangepast[/edit] Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 En de reden dat deze vraag op een ondernemersforum wordt gesteld is...? Link naar reactie
Hoekjan Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Geplaatst: 20 juni 2007 Hoekjan Junior 14 0 omdat (sommige) ondernemers ook beleggen misschien? Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Maar daar zijn andere fora veel beter voor toch? Er zullen ook hondenliefhebbers zijn onder de ondernemers die dit forum bezoeken, maar die kunnen met hun vragen over hondenvoer ook beter op een andere plek terecht. Ik wil niet cynisch overkomen ofzo, maar we proberen dit forum enigszins een goede focus te laten houden op innovatie en/of ondernemerschap, vandaar mijn vraag. Link naar reactie
Christine Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Christine Legend 5,5k 321 Maar daar zijn andere fora veel beter voor toch? Er zullen ook hondenliefhebbers zijn onder de ondernemers die dit forum bezoeken, maar die kunnen met hun vragen over hondenvoer ook beter op een andere plek terecht. Ik wil niet cynisch overkomen ofzo, maar we proberen dit forum enigszins een goede focus te laten houden op innovatie en/of ondernemerschap, vandaar mijn vraag. Kortom, het blijft tobben. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Hoekjan Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Geplaatst: 20 juni 2007 Hoekjan Junior 14 0 hahaha, bedankt Christine nu weet ik dus wat tobben en toppen is zonder dat je de vraag hebt beantwoordt. En Jeroen Bakker, hondenvoer? Beetje slecht voorbeeld vind je niet? Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 En Jeroen Bakker, hondenvoer? Beetje slecht voorbeeld vind je niet? Nee. Als jij aangeeft dat dit onderwerp niet relevant is voor ondernemers in het algemeen, maar enkel voor mensen die toevallig ernaast ook nog wat beleggen, dan is de link naar mensen die toevallig naast hun activiteiten als ondernemer een hond hebben ook een logische om als onderwerp te hebben op HL. Ik zie het verschil niet hoor. Link naar reactie
Christine Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Christine Legend 5,5k 321 Nee. Als jij aangeeft dat dit onderwerp niet relevant is voor ondernemers in het algemeen, maar enkel voor mensen die toevallig ernaast ook nog wat beleggen, dan is de link naar mensen die toevallig naast hun activiteiten als ondernemer een hond hebben ook een logische om als onderwerp te hebben op HL. Ik zie het verschil niet hoor. Volgens mij hebben ondernemers katten, geen honden. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
E Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 E Senior 30 1 Ik moet even reageren op deze enigszins vermakelijke discussie :D Ik ben ondernemer en heb een hond! Sterker nog, ik ben absoluut geen kattenliefhebber. Dus hoezo, ondernemers hebben katten en geen honden? Link naar reactie
Remco Bruijns Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Remco Bruijns Super Senior 179 9 ik zal het nog sterker vertellen! wij hebben katten én honden! ;D kijk op www.we-DE.nl voor onze website Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Ik heb een hond. Twee zelfs. Daar wil ik niks over horen! De kat van christine is ooit nog op TV geweest. Weet je nog? OP BV2. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Tonino Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Tonino Legend 1,7k 82 Bah, honden... Niets leukers toch dan een paar kattennagels in je enkel bij het halen van een glaasje water 's nachts? ;) Online offerte voor goedkope bedrukte promotieartikelen. Online quote for cheap customized promotional items Online Angebote für günstige individuelle Werbemittel En français Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 nonex.nl Legend 3k 31 Katten! (en cavia's plus een konijn). Honden zijn niet mijn ding, geef mij maar eigenwijze katten. 25% van mijn bureau wordt meestal in beslag genomen door 'grote poes'. Dat is ca. 65 cm. kat. Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Ard-Sc Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Ard-Sc Legend 2,3k 227 Geen enkel huisdier .... (dus ik heb nog potentieel ;D ) (wellicht een idee om het draadje naar off topic te verhuizen?) Uw online yoga magazijn ... Poweryoga: Meer dan een goed voornemen Inspiratie Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen