Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Spaceshuttle Columbia ontploft!

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

http://europe.cnn.com/2003/TECH/space/02/01/shuttle.columbia/

The space shuttle Columbia broke up as it descended over Texas Saturday toward a planned landing at Kennedy Space Center in Florida, showering debris across southeastern Texas and into Louisiana.

An administration official said the shuttle's altitude -- over 200,000 feet -- made it "highly unlikely" that the shuttle fell victim to a terrorist act.

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

Geplaatst:

daanharmsen

Verschrikkelijk. Mijn tante deed een onderzoek met bacterieen. Die bacterien zijn meegegaan in die shuttle. Weg jaren onderzoek.

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

• Auteur

Geplaatst:

AOS

Er zijn minstens twee Nederlandse bedrijven die hun experimenten in rook zagen opgaan. Eeuwig zonde, en het duurt wel even voordat er weer zo'n kans komt.

En dan natuurlijk het verlies van de kosmonauten. Triest allemaal.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Geplaatst:

Nils de Witte

Sad, sad, sad. Een zware slag voor de nabestaanden, de space industrie en de vooruitgang in het algemeen. :'(

Ik weet nog precies waar ik was en wat ik deed toen de Chalanger explodeerde. Het heeft toen echt jaaaren geduurt voordat het nasa programma weer on-line was.

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

• Auteur

Ik hoop ook zeker dat de onderzoeken snel afgerond worden en de rest van de projecten weer snel herstart worden!

Ronald

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.