Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Beste forummedewerkers,
Wordt Patrick van den Elzen de creatiefste ondernemer van Nederland?
Ik ga er in ieder geval voor en U kunt mij helpen.
Vandaag heb ik me opgegeven voor de Zibb.nl Business Challenge, een multimediale wedstrijd voor ondernemers. Initiatiefnemer is zibb.nl, de grootste zakelijke site van Nederland.
In de Zibb.nl Business Challenge strijden acht finalisten om de titel 'Creatiefste ondernemer van Nederland.' Wie na een aantal zakelijke uitdagingen de meeste punten heeft, wint een Chrysler Voyager.
Je snapt het al: ik wil graag bij de acht finalisten horen en natuurlijk mijn bedrijf in de picture zetten!
Om bij die acht deelnemers te komen, moet ik de kracht van mijn netwerk bewijzen en zoveel mogelijk stemmen verzamelen voor deelname van mijn bedrijf.
Wil jij me helpen? Ga dan nu naar www.zibb.nl/businesschallenge en stem op mij. Verder stel ik het op prijs als je de mail doorstuurt binnen uw (ondernemers)netwerk. Je kunt met jouw stem zelf ook prijzen winnen.
Alvast bedankt voor je hulp!
Patrick van den Elzen
Elzenboom ICT & Management
www.elzenboom.nl
patrick@elzenboom.nl