Mijn naam is Karen en ik heb me hier vanmorgen als lid aangemeld.
Ondanks dat ik al heel veel informatie op het forum heb gevonden zou ik jullie toch graag iets willen vragen.
Ik wil een bedrijf gaan beginnen binnen nu en een maand of 3,4.
Daarvoor ben ik al een heel eind op weg met mijn ondernemingsplan maar zit nog met een paar vraagjes, vooral wat betreft de verzekeringen en bijbehorende kosten.
Aangezien ik zelf niet zo heel veel kaas heb gegeten van verzekeringen en alles wat daarbij komt kijken overweeg ik hiervoor een adviseur om advies te vragen.
Maar ook dat is nieuw voor me en ik ben wat onzeker over hoe ik een goede adviseur vindt en wat zo'n adviseur kosten mag.
Er zit bij mij in de buurt wel een assurantie adviesbureau, maar ik ken helaas niemand in mijn directe omgeving die ook ondernemer is en dus kan ik ook niet echt iemand om zijn ervaringen vragen...
Kunnen jullie mij misschien wat wijzer maken in de wereld van adviseurs?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karen Dam
Karen Dam
Hallo allemaal,
Mijn naam is Karen en ik heb me hier vanmorgen als lid aangemeld.
Ondanks dat ik al heel veel informatie op het forum heb gevonden zou ik jullie toch graag iets willen vragen.
Ik wil een bedrijf gaan beginnen binnen nu en een maand of 3,4.
Daarvoor ben ik al een heel eind op weg met mijn ondernemingsplan maar zit nog met een paar vraagjes, vooral wat betreft de verzekeringen en bijbehorende kosten.
Aangezien ik zelf niet zo heel veel kaas heb gegeten van verzekeringen en alles wat daarbij komt kijken overweeg ik hiervoor een adviseur om advies te vragen.
Maar ook dat is nieuw voor me en ik ben wat onzeker over hoe ik een goede adviseur vindt en wat zo'n adviseur kosten mag.
Er zit bij mij in de buurt wel een assurantie adviesbureau, maar ik ken helaas niemand in mijn directe omgeving die ook ondernemer is en dus kan ik ook niet echt iemand om zijn ervaringen vragen...
Kunnen jullie mij misschien wat wijzer maken in de wereld van adviseurs?
Alvast bedankt.
Karen
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13869-welke-verzekeringsadviseur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag