Vanaf december 2007 ben ik gestart als zelfstandig ondernemer. Mijn diensten bestaan er in Interim management, coaching, loopbaanbegeleiding etc.
Ik ben in contact gekomen met een bedrijf, dat e-coaching (Nederlands bedrijf) biedt en ik zou de site in het Duits vertalen (Nederlandse bestaat al) en in Duitsland zelf acquisistie doen. Het bedirjf bestaat in Nederland pas 4 maanden en heeft nog weinig tot geen publiciteit. Ik ben als freelancer aangetrokken.
Het vertalen van de site wordt als opdracht gezien en betaald. Daarna moet ik zelf klanten werven in Duitsland en mijn netwerk uibreiden.
Het bedrijf stelt enige voorwaarden voor samenwerking, waarbij ik niet zeker ben of dit wel zo slim is voor mij en mijn toekomst.
- 50 % verhouding bij elke klant (in Duitsland)
- Prijzen mag ik zelf bepalen
- Als ik besluit niet meer samen te werken mag ik geen coachingssite voor mijzelf maken en bestaande klanten die ik zelf heb geworven, niet mag gebruiken.
- 100% inzet voor het bedrijf
Wat is wijsheid?
Mijn gedachten zijn, wat kan dit bedrijf mij bieden?
Als ik het zelf zou opstarten (zpnder dit bedrijf), denk ik hou ik voor mijzelf meer over. Maar misschien zie ik het niet goed.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Coachingtalent
Coachingtalent
Vanaf december 2007 ben ik gestart als zelfstandig ondernemer. Mijn diensten bestaan er in Interim management, coaching, loopbaanbegeleiding etc.
Ik ben in contact gekomen met een bedrijf, dat e-coaching (Nederlands bedrijf) biedt en ik zou de site in het Duits vertalen (Nederlandse bestaat al) en in Duitsland zelf acquisistie doen. Het bedirjf bestaat in Nederland pas 4 maanden en heeft nog weinig tot geen publiciteit. Ik ben als freelancer aangetrokken.
Het vertalen van de site wordt als opdracht gezien en betaald. Daarna moet ik zelf klanten werven in Duitsland en mijn netwerk uibreiden.
Het bedrijf stelt enige voorwaarden voor samenwerking, waarbij ik niet zeker ben of dit wel zo slim is voor mij en mijn toekomst.
- 50 % verhouding bij elke klant (in Duitsland)
- Prijzen mag ik zelf bepalen
- Als ik besluit niet meer samen te werken mag ik geen coachingssite voor mijzelf maken en bestaande klanten die ik zelf heb geworven, niet mag gebruiken.
- 100% inzet voor het bedrijf
Wat is wijsheid?
Mijn gedachten zijn, wat kan dit bedrijf mij bieden?
Als ik het zelf zou opstarten (zpnder dit bedrijf), denk ik hou ik voor mijzelf meer over. Maar misschien zie ik het niet goed.
Graag hoor ik reacties.
[titel aangepast - mod]
Dynamic Interact
www.Dynamic-Interact.eu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14254-freelance-in-e-coaching/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag