Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Budopower
Budopower
Hallo,
Ik ben sinds kort voor mezelf begonnen als eenmanszaakje.
Ik houd me bezig met het bemiddelen tussen sporters (lees vechtsporters, want daar richt ik me op) en evenementen.
- Op dit moment ben ik in gesprek met een buitenlandse act die ik naar NL zou willen halen.
Echter... om een sterkere positie te krijgen, zou ik graag werken met bindingscontracten.
(om er zeker van te zijn dat als de betreffende sporter binnen NL iets wil doen, dat hij dan aan mij gebonden is en dus niet om mij heen kan)
Ik heb geen flauw idee hoe ik zo'n contract opstel, vandaar dat ik graag wat hulp zou willen.
Misschien dat er iemand wat advies voor me heeft?
(of is er ergens een contract te vinden ter inzage, dat ik dan kan aanpassen naar mijn eigen hand)
"One Aim"
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14300-graag-wat-hulp-bij-het-opstellen-van-een-bindingscontract/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag