spruce Geplaatst: 7 januari 2008 spruce 303 13 Geplaatst: 7 januari 2008 Vandaag zat ik weer eens mijn dagelijkse technische sites af te struinen. Kwam ik dit tegen, wat ik graag met jullie wil delen. Een visitekaartje die het nummer voor je draait. De achterliggende techniek is heel simpel, maar verzin dit maar eens. Heel origineel Echt klasse. Video Details edit: links opgeleukt... ;) PS: links ff copy pasten want werken niet echt lekker in HL Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 8 januari 2008 perry 2k 34 Geplaatst: 8 januari 2008 Kun je geen Blue Tooth in een business card stoppen, die dan de adres gegevens in je mobiel zet? Perry Link naar reactie
0 spruce Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur spruce 303 13 Geplaatst: 8 januari 2008 Kun je geen Blue Tooth in een business card stoppen, die dan de adres gegevens in je mobiel zet? Perry Gebeurd al veel met RFID tags. Moet je wel een gsm hebben met een RFID reader erin, maar dat is in de toekomst standaard wel op mobiel te vinden Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL Link naar reactie
0 djluc Geplaatst: 8 januari 2008 djluc 4,6k 118 Geplaatst: 8 januari 2008 Het leuke hieraan is juist dat het zo lekker simpel is. Geen apparaat koppelen met Bluetooth of weet ik veel wat, het werkt gewoon. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen. Link naar reactie
0 Pukje Piet Geplaatst: 8 januari 2008 Pukje Piet 286 12 Geplaatst: 8 januari 2008 Ik vraag me af of dit werkt met mijn GSM, lijkt me niet? Ik kan mijn GSM niet in standje "kiestoon" zetten? Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 8 januari 2008 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 8 januari 2008 met dit productje gaat dit nu al hardstikke goed ;) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 spruce Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur spruce 303 13 Geplaatst: 8 januari 2008 met dit productje gaat dit nu al hardstikke goed ;) Ja hoe loopt dat? Al eens gedacht aan de beveiliging van dit soort dingen? Zie http://video.google.com/videoplay?docid=-5716320056489246991&hl=en Daarin komt ook soort shotcode in voor Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL Link naar reactie
0 tri_ontwerp Geplaatst: 8 januari 2008 tri_ontwerp 37 3 Geplaatst: 8 januari 2008 Kitsch als je t mij vraagt... The Royal Institute grafisch ontwerp, creatieve concepten & brainstorms www.theroyalinstitute.com | twitter.com/tri_ontwerp Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 8 januari 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 8 januari 2008 Al eens gedacht aan de beveiliging van dit soort dingen? Zie http://video.google.com/videoplay?docid=-5716320056489246991&hl=en Kun je wat specifieker zijn, want die video is 45 minuten :) Op welk deel doel je precies als je het hebt over beveiliging? Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 9 januari 2008 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 9 januari 2008 ShotCode is alleen een link-oplossing, we doen geen beveiliging. Hoe het werkt is simpel: ShotCode op visite kaartje, je scant de code en alle info wordt gepresenteerd. Hoe je die info interactief wilt maken is aan jezelf: vcard downloaden, direct bellen, linkedin samen koppelen, etc. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
spruce
spruce
Vandaag zat ik weer eens mijn dagelijkse technische sites af te struinen.
Kwam ik dit tegen, wat ik graag met jullie wil delen.
Een visitekaartje die het nummer voor je draait.
De achterliggende techniek is heel simpel, maar verzin dit maar eens. Heel origineel
Echt klasse.
Video
Details
edit: links opgeleukt... ;)
PS: links ff copy pasten want werken niet echt lekker in HL
Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter
www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag