• 0

Wel of geen prijzen bij productlist (1e contact)

allereerst geroet allemaal !

ik heb wat rondgekeken maar kon maar geen draadje hierover vinden vandaar deze. Wij verkopen sinds kort een product aan zowel consumenten als ook groothandels en detailhandels.

Vaak krijgen wij dan een reactie binnen via een website waar wij een een ad hebben geplaatst.

de klant vraagt dan naar meer informatie over onze producten.

 

Nou komt het! ik stuur dan een mail met een productinfo blad en een lijst met onze producten en bestelnummers etc. hier staan dan geen prijzen bij omdat dat natuurlijk afhangt van de grootte van de order.

 

maar is dit wel slim, of kan ik beter meteen in de eerste mail al prijzen en hoeveelheden noemen ?

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Hoe moeilijk is het om aanvragen te scheiden op consument en handel? Me dunkt dat je direct to-the-point moet komen, en niet pas op de derde date terzake.

 

Waarom trouwens geen link naar een eigen website?

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0

 

Jij plaatst een ad op een website. Daar komen reacties op, in de vorm van aanvragen.

 

Als je die reacties naar je eigen site zou leiden, belanden ze op een landingspagina met consumentenprijzen en een suggestie om contact op te nemen voor groothandelsprijzen.

 

Als die reacties binnenkomen per mail, stuur je een reply met dezelfde info - tenzij je weet dat het om een grootaankoper gaat.

 

Elke extra barriere die je opwerpt, reduceert je uiteindelijke verkoop.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • 0

ipv van de mogelijkheid te bieden om een mail te sturen kan je ook zo'n contactformuliertje op je site zetten, waarin dan o.a. aangegeven moet worden of iemand een consument of een bedrijf is en in wat voor aantallen ze geïnteresserd zijn.

  • 0

 

Jij plaatst een ad op een website. Daar komen reacties op, in de vorm van aanvragen.

 

Als je die reacties naar je eigen site zou leiden, belanden ze op een landingspagina met consumentenprijzen en een suggestie om contact op te nemen voor groothandelsprijzen.

 

Als die reacties binnenkomen per mail, stuur je een reply met dezelfde info - tenzij je weet dat het om een grootaankoper gaat.

 

Elke extra barriere die je opwerpt, reduceert je uiteindelijke verkoop.

 

Ik kan er niets aan toevoegen ;D

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    5 leden, 68 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.