• 0

Nieuw initiatief: sjhoot

Als onbezoldigd scoophunter van HL ( ;D) gooi ik even de volgende steen in de vijver. De laatste weken werd ik geprikkeld door een mystery campaign van www.sjhoot.nl. Er werden enkel advertenties geplaatst in h-a-h bladen met een verwijzing naar bovenvermelde site. De laatste weken was de enige vermelde info dat er binnenkort meer info op de site te vinden zou zijn.

 

Vandaag dus nog eens gekeken en ja, er staat meer info op. Men zoekt mensen die diensten willen verkopen op free-lancebasis. Over de organisatie/het bedrijf zelf staat vrij weinig op de site. Zelfs geen KvK nummer (foei! ;) ). Dus heb ik maar even een klein beetje gespeurd en het handelsregister ingekeken. Welk adres kwam er op de proppen ... het Van der Valk Motel in Gilze. Een nieuwe loot aan de toekan-boom?

 

Wordt ongetwijfeld vervolgd ....

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

De kracht van HL is weer eens aangetoond.

 

Doordat HL sterk geindexeerd wordt door Google zijn we "hoog terug te vinden". Een van de principalen bij Sjhoot heeft even contact gezocht om aanvullende extra info te geven. Sjhoot is weliswaar gevestigd op het erf van van der Valk in Gilze maar heeft geen zakelijke banden met de alomgeliefde toekanliefhebbers. Het is een afzonderlijke activiteit van de firma Repay (zoals Sherlock Twa reeds achterhaald had).

 

Kern van het verhaal is dat je op freelance basis diensten aan de man brengt en zo een (neven)inkomen verkrijgt.

 

Het heeft dus niets met schnitzels en appelmoes met een kers te maken.

Link naar reactie
  • 0

 

Het heeft dus niets met schnitzels en appelmoes met een kers te maken.

 

Correctie: appelmoes met confijte kers. brrr

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ken de ins-en-outs niet maar het lijkt mij geen mlm.

 

Men biedt simpelweg de mogelijkheid om op freelance basis diensten (payrolservice aan bedrijven) te verkopen. Voor mensen met contacten die er dus wat inkomsten bij zoeken en waarbij het aardig in de portefeuille van activiteiten past kan het dus een zinvol nieuw initiatief zijn.

 

(Verder ben ik zelf niet zo van de hokjes en etiketten, dus plaats het naar je beste inzicht in een categorie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.