Ik ga er vandoor....

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb besloten om te gaan emigreren (mijn collega's hebben me eindelijk uitgelegd dat dat met één m is). Ik ga mijn geluk zoeken in Zweden. Het plaatsje waar ik ga wonen heet åmål (van de film; Fucking åmål), mijn vrouw heeft daar al een appartementje geregeld en Internet wordt geregeld.

 

Mikky en ik hebben gezamenlijk met behulp van zwarte magie, voodoo en flessen whiskey ervoor gezorgd dat ik bij higherlevel.nl en Dreamstart actief kan blijven.

 

Ik ben dus even ongeveer een weekje weg en daarna plug ik mezelf weer in vanuit zweden :D

 

cu

 

Dennis / zrski

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

cry.gif

 

Alive ga ik je vreselijk missen. Wie kan ik nu nog pesten met mijn flauwe geintjes om het vervolgens weer goed te maken met a night out ?

 

Maar ... this world is filled with choices! En heb je uiteindelijk besloten dat je Stina leuker vindt dan mij (raar hoor ;)

Gelukkig blijven we on line wel collegae en kom je steeds 1 week in de 2 maanden hier alive werken. Dus .... even een gewenningsfase en uiteindelijk komt het allemaal goed !

 

Fat, fat, FAT kisses van mij en toi, toi met being ONE HUNDRED PROCENT SWEDISH.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dennis,

 

Het gaat allemaal weer sneller dan ik gedacht had zeg! Mailde ik laatst nog dat we elkaar 'wel weer zouden spreken op een of ander event', realiseer ik me nu opeens dat je ZO snel zult emigreren!

 

Gelukkig zie ik dat je je nog regelmatig in het land van kaas en polderpolitiek zult begeven :)

 

Anyways, het belangrijkste: Heel veel succes gewenst up north!

 

Enne, als die world domination alsnog komt.. stuur me dan maar een zweudse weurtebok een tijdje van te voren he ;)

Link naar reactie

Serious shit......wel echt heel cool om een nieuwe start te maken!

Mijn ex huisgenoot is net weer terug gegaan naar Zweden, dus als je hem tegenkomt doe hem de groeten! ;D (skol Magnus)

 

Heel veel succes met verhuizen!

Offline meeting is dus volgende keer in Zweden....das mooi want het lijkt me een erg mooi land!

 

Evert

Link naar reactie

Ik zou de titel veranderen: "ik ervoor!". Kan er niets anders van maken dan heel veel succes en laat Zweden eens zien wat ondernemend Nederland kan bereiken! ;D

 

Helaas heb ik je 1x kort gezien / gesproken.... misschien ooit is in die week dat je in NL ben? Ondertussen zullen wij Kermie welbezig houden hier :P

 

Nogmaals succes met nieuwe start!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.