Ik zit met het idee om een sportweddenschap site op te zetten, heeft iemand hier ervaring mee hoe dit in zijn werking gaat?
Ik heb wat onderzoek gedaan op het net en kom veel informatie tegen over problemen met licenties en de kosten daar van. Ook dat je het niet vanuit Nederland mag lanceren en dat bepaalde landen wel dat mogelijkheid bieden.
Hoeveel kost het om zoiets op te zetten?
Bestaande software kopen of nieuwe laten maken?
Ook heb ik op verschillende sites gekeken die sportwetenschappen bieden, en ik zag dat ze bijna allemaal de zelfde win factor hanteren, is dit verplicht? Zijn ze aangesloten bij een bepaalde organisatie die dat regelt?
Veel vragen waar ik geen antwoord op kon vinden, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ashka
Ashka
Ik zit met het idee om een sportweddenschap site op te zetten, heeft iemand hier ervaring mee hoe dit in zijn werking gaat?
Ik heb wat onderzoek gedaan op het net en kom veel informatie tegen over problemen met licenties en de kosten daar van. Ook dat je het niet vanuit Nederland mag lanceren en dat bepaalde landen wel dat mogelijkheid bieden.
Hoeveel kost het om zoiets op te zetten?
Bestaande software kopen of nieuwe laten maken?
Ook heb ik op verschillende sites gekeken die sportwetenschappen bieden, en ik zag dat ze bijna allemaal de zelfde win factor hanteren, is dit verplicht? Zijn ze aangesloten bij een bepaalde organisatie die dat regelt?
Veel vragen waar ik geen antwoord op kon vinden, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt
Mvg
Ashka
ps: voor voorbeeld ga naar bwin.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14932-online-sportweddenschap-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag