Kom ik als eigenaar van een Ontwerpburo, met als nevenactiviteit Bed and Breakfast in aanmerking voor investeringsaftrek?
Volgens mijn accountant niet, omdat het heeft te maken met investeren in het pand, met als bestemming 'verhuur'.
Ter verduidelijking: Groot pand (oude school) waarin we aan de voorzijde een ontwerpburo hebben. In de achterzijde van de school (recentelijk aangekocht) zijn we momenteel aan het bouwen met een Bed and Breakfast (nevenactioviteit bijgeschreven bij kvk).
Het gaat dus om de investering in dit gedeelte!
We gebruiken de B&B ook als een showroom: ons ontwerpburo richt nl voornamelijk horeca in.
Het gaat om een totaal investering van 330.000 euro.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
biancawaamelink
biancawaamelink
Kom ik als eigenaar van een Ontwerpburo, met als nevenactiviteit Bed and Breakfast in aanmerking voor investeringsaftrek?
Volgens mijn accountant niet, omdat het heeft te maken met investeren in het pand, met als bestemming 'verhuur'.
Ter verduidelijking: Groot pand (oude school) waarin we aan de voorzijde een ontwerpburo hebben. In de achterzijde van de school (recentelijk aangekocht) zijn we momenteel aan het bouwen met een Bed and Breakfast (nevenactioviteit bijgeschreven bij kvk).
Het gaat dus om de investering in dit gedeelte!
We gebruiken de B&B ook als een showroom: ons ontwerpburo richt nl voornamelijk horeca in.
Het gaat om een totaal investering van 330.000 euro.
Groet Bianca
www.binneninn.nl
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15012-investeringsaftrek-voor-bb/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag