Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Eenmanszaak wordt VOF: zelfde KvK-nummer?

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al enige tijd een eenmanszaak en wil samen met mijn vrouw een vof beginnen. Ik moet dan natuurlijk naar de Kamer van Koophandel om mijn rechtsvorm te wijzigen. De naam van mijn bedrijf blijft gewoon hetzelfde. Krijg ik dan een geheel nieuwe inschrijving of kan ik mijn oude nummer van mijn eenmanszaak behouden en alleen wat gegevens wijzigen. Wie weet hier meer van?

Groeten Richard

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je KvK-nummer blijft gewoon hetzelfde als je rechtsvorm verandert van eenmanszaak naar vof.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Richard,

Vorig jaar dezelfde materie aan de hand gehad. KVK nummer blijft inderdaad gewoon hetzelfde. BTW nummer verandert als het goed is echter wel.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry hoor, maar is dit de KvK informatie balie? Dit is een concrete vraag aan de Kamer van Koophandel, bel dan gewoon de KvK.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

De meeste vragen hier kun je beter stellen aan de kvk of de belastingdienst. Het hele punt is nu juist een ander platform te maken waarin mensen de informatie kunnen vinden die ze zoeken.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké