Penders Geplaatst: 2 april 2003 Penders 8 0 Geplaatst: 2 april 2003 Op welke wijze heb jij, jouw onderneming gefinancierd enwaarom op deze manier? Veelal met eigen geld of toch een of andere lening? Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 2 april 2003 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 2 april 2003 Eigen geld, en verder is voor mijn bedrijf tot nu toe alles gefinancierd vanuit de cashflow. Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 2 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 2 april 2003 Ik ben een dotcoomboom/crash kind. flink met investeerders gespeeld dus. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 Alef Arendsen Geplaatst: 2 april 2003 Alef Arendsen 1,2k 45 Geplaatst: 2 april 2003 Hmm, ik heb beide meegemaakt, en het had allebei wel wat moet ik zeggen. Met eigen geld geeft meer voldoening, maar geeft je wel het probleem dat je altijd die cashflow in de gaten houdt en je misschien minder goed kan focussen op de core business... Toch zou ik het altijd het liefst zelf financieren... Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 2 april 2003 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 2 april 2003 Als je geen geld uitgeeft dat je niet hebt, kun je niet failliet gaan ;D Eigen geld (tijd) dus en een beetje geld van mijn moeder voor het briefpapier. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 2 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 2 april 2003 eigen geld, wel zo safe en de kick is veel groter als je jongetjes met poen want investeerders voorbijstreeft :) Link naar reactie
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 2 april 2003 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 2 april 2003 Eigen geld... Geen grote bedragen nodig, en wel zo safe... want Nils heeft gelijk ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
0 Generalife Geplaatst: 3 mei 2003 Generalife 10 0 Geplaatst: 3 mei 2003 Eigen geld lijkt we toch wel het beste. ik heb bedrijven meegemaakt waar het management absoluut niks wist van het zuinig uit geven van geld in het begn, en daarna toen het geld begon op te raken, alleen maar bezig waren met nieuw geld proberen op te halen. met het gevolg dat er nauwelijks interesse was in de normale bedrijfsactiviteiten. Aansturing, beoordeling en coaching van de medewerkers had al helemaal geen prioriteit. Generalife Business Acceleration www.generalife.nl www.marbella.nl www.valerionsolutions.com Link naar reactie
0 Ties [r.i.p.] Geplaatst: 7 mei 2003 Ties [r.i.p.] 752 33 Geplaatst: 7 mei 2003 Eigen geld. Ik ben een consultant en consultants hebben in mijn visie geen geld nodig (want dit zijn "lifestyle businessess": hoe meer je werkt hoe hoger je levenstijl). Consultants krijgen ook geen geld van commerciële partijen. Met vriendelijke groet, Ties In memoriam Link naar reactie
Penders
Penders
Op welke wijze heb jij, jouw onderneming gefinancierd enwaarom op deze manier?
Veelal met eigen geld of toch een of andere lening?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag