Geplaatst: 29 maart 200817 j ecmmelih 5 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Hallo Ik wil een uitzendbureau openen wat heb ik daar allemaal voor nodig. Hoe kom ik in aanmerking met de vacatures van bedrijfen? Ik heb een kapitaal van 50.000 Euro Hoe ga ik winst uit mijn bedrijf halen? WIE zou mij op weg kunnen helpen. Startende ondernemer
Geplaatst: 29 maart 200817 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Ik had nooit verwacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar... Dit is toch niet serieus zeg...
Geplaatst: 29 maart 200817 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Zoek even op uitzendbureau op dit forum, daar is al veel avker over geschreven. Verder zou ik maar eens beginnen met een businessplan. Omdat de vraag veel te breed is gaat er een slotje op. PS je hoeft niet te schreeuwen met je CAPS LOCK we zijn hier niet doof. Synergeon
Geplaatst: 29 maart 200817 j ecmmelih 5 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Hallo Een hele tijd ben ik bezig met onderzoek voor om een groothandel te beginnen. Ik heb al wat opslag ruimtes bekeken. Ik heb iemand gevonden die uit het buitenland johnny walker en andere zware drank dan regelen voor goedkoop. Mijn vraag is wat heb ik allemaal nodig om een groothandel voor zware drank te openen. Wie kan mij helpen heel erg bedankt
Geplaatst: 29 maart 200817 j ecmmelih 5 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Hallo ik wil graag een coffeeshop openen ik kan geen informatie beginnen in Rottterdam kan ik volgens mij geen coffe shop openen, alleen maar overnemen. Wat heb ik nodig om een coffeeshop te openen?
Geplaatst: 29 maart 200817 j Marco van den Maagdenberg 3.8k berichten 10 Trofeeën 255 Reputatie een goed koffie machine, puike koffiebonen en betalende klanten
Geplaatst: 29 maart 200817 j ecmmelih 5 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Auteur nee niet een koffie huis maar een Coffeshop waar ze wiet verkopen
Geplaatst: 29 maart 200817 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Coffeeshop, drankengroothandel en een uitzendbureau en waar ben je nog meer mee bezig ??? Ga eerst eens nadenken over wat je nu precies wilt en kom dan met gerichte vragen vragen terug. Deze gaat op slot. Synergeon
ecmmelih
Hallo
Ik wil een uitzendbureau openen wat heb ik daar allemaal voor nodig. Hoe kom ik in aanmerking met de vacatures van bedrijfen?
Ik heb een kapitaal van 50.000 Euro
Hoe ga ik winst uit mijn bedrijf halen?
WIE zou mij op weg kunnen helpen. Startende ondernemer