Momenteel zit ik met enkele mensen in een brainstormfase waarin we nadenken over het opzetten van een autoleasemaatschappij en verschillende vormen van leasing gaan aanbieden
Een vraag die daarbij naar boven kwam is dat we niet weten en kunnen achterhalen hoe een autoleasemaatschappij de fleet financiert. Het lijkt ons nogal sterk dat zij zelf de fleet voorfinancieren en de fleet dus ook op de balans staat.
Iemand die mij hierin duidelijkheid kan verschaffen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chob
chob
Momenteel zit ik met enkele mensen in een brainstormfase waarin we nadenken over het opzetten van een autoleasemaatschappij en verschillende vormen van leasing gaan aanbieden
Een vraag die daarbij naar boven kwam is dat we niet weten en kunnen achterhalen hoe een autoleasemaatschappij de fleet financiert. Het lijkt ons nogal sterk dat zij zelf de fleet voorfinancieren en de fleet dus ook op de balans staat.
Iemand die mij hierin duidelijkheid kan verschaffen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15318-financiering-autoleasemaatschappij/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag