Ga naar inhoud

gratis adviesuren fundingstrategie

Geplaatst:

NilsR

ik heb via via vernomen dat er in amsterdam de mogelijkheid bestaat om een aantal uren gratis consult/reflectie van experts te krijgen in het kader van funding en exit strategiën voor startups. Via de finaicieringsdesk a'dam kwam ik niet veel verder. Is er iemand bekend met deze mogelijkheid?

Featured Replies

Geplaatst:

Iwan van Geelen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

NilsR

• Auteur

daar ben ik dus te rade gegaan maar daar kreeg ik een nee op rekest (geen adviesuren vanuit de desk zelf, wel doorverwijzing naar anderen)

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

ik heb via via vernomen dat er in amsterdam de mogelijkheid bestaat om een aantal uren gratis consult/reflectie van experts te krijgen in het kader van funding en exit strategiën voor startups. Via de finaicieringsdesk a'dam kwam ik niet veel verder. Is er iemand bekend met deze mogelijkheid?

Via via weet het blijkbaar ook niet? ;)

Vraag het eens bij de KvK?

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Geplaatst:

perry

Als je met nog een paar komt, kan ik wellicht wel iets regelen vanuit Syntens. Morgen heb ik een soort gelijke sessie.

Als het nog echt om starters gaat, liever de kvk belasten.

PM me maar.

Perry

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.